هفته سوم لیگ دسته دوم/ ایرانجوان بوشهر ۰ فولاد نوین ۲ / ایرانجوان حریف فولاد اماده نبود ،باخت تلخی که می تواند هشدار باشد!

شناسه خبر: 12582
تاریخ انتشار: 01 مهر 1397

ایرانجوان بوشهر در سومین هفته رقابتهای لیگ دسته دوم باز هم شکست خورد تا ناکامی های این باشگاه قدیمی بوشهری بیشتر شود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر ایرانجوان که در این بازی محمد نوازی را روی نیمکت خود به عنوان سرمربی دراختیار داشت با همان بازیکنان بازی قبلی پا به میدان گذاشت چرا که سریال تکراری عدم صدور کارت بازیکنان از سوی کمیته تعین وضعیت ادامه داشت و چند بازیکن با تجربه از جمله خضر باغبان ،حسین غریبی و… از جایگاه ویژه بازی را نظاره گر بوذند.

 

در دقیقه ۱۲ بازی حکیم حزبایی پور گلزن کهنه کار خوزستانی روی اشتباه مدافع و دروازبان ایرانجوان گل اول بازی را به ثمر رساند.بعد از این گل بازیکنان جوان بوشهری برای رسیدن به گل انگیزه و تلاش کافی را داشتند اما در فوتبال برای رسیدن به گل باید ابزارهایی مانند بازیکن با تجربه و تمرکز بالا را نیز در اختیار داشت اما شاگردان محمد نوازی توان باز کردن دروازه تیم مدعی صعود فولاد نوین را نداشتند.

 

در نیمه دوم نوازی دست به چند تعویض زدکه محمد جواد ماهینی،  پویا خالق پناه و حسین خروجی سه بازیکن با تجربه تیمش را به میدان فرا خواند. بازیکنان ایرانجوان در همه خطوط دوندگی داشتند اما حریف آماده با بازیکنانی نظیر چهار محالی ،حزبایی پور در خط هافبک بازی را اداره می کرد.همین چهارمحالی با تجربه در دقیقه ۶۰ با یک شوت دروازه ایرانجوان را باز کرد تا کار برای آنها سخت شود.

 

ورود خالق پناه به بازی و حضور او در خط میانی شرایط را به نفع ایرانجوان کرد چرا که این بازیکن با پاس های تکضرب سعی داشت آهنگ هجومی ایرانجوان را سریع تر کند اما همانگونه که گفته شد ایرانجوان برای ادامه رقابتهای لیگ دو باید هم تمرکز داشته باش و هم بازیکنان با تجربه که در کنار همین جوان بتوانند امتیاز هم بگیرند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.