چند سوژه از بازی شاهین و مس+تصاویر

شناسه خبر: 12595
تاریخ انتشار: 02 مهر 1397

بازی تیمهای شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان که با حساب ۲بر۱ به سود شاگردان فکری خاتمه یافت تا شاهین به ۲ امتیاز صدر جدول برسد.از این بازی جذاب چند سوزه برای گزارش بعد از بازی برای خبرنگار ما بدست آمد که خواندن آنها را به شما توصیه می کنیم.

 

 

“موسی زاده چند پسته ای باب دل فکری”

امیر حسین موسی زاده هافبکی که کنار فیاض بخش در این بازی حضور داشت،شماره ۷۷ شاهین شهرداری که اصالتا نوشهری است توانایی بازی در چند پست را دارد.فکری از او در پست هافبک تهاجمی و حتی فروارد بازی گرفته که البته جواب هم داده است.موسی زاده با دوندگی بالا یکی از عوامل تاثیر گذار برد شاهین بود که خیلی زود کارت زرد گرفت اما  با تجربه عمل کرد و تا دقیقه ۹۰ در میدان حاضر بود.این بازیکن در این جدال پر حاشیه و هنگامی که تیمش زیر فشار ارسالهای کرمانی ها قرار گرفت یک خط عقب تر آمد تا شعبانلو و فیاض بخش به عنوان دو بال او بازی کنند.موسی زاده مقابل ۴ دفاع شاهین شهرداری در بیست دقیقه پایانی با دوندگی بالا سعی داشت نظم تیمی را حفظ کند که موفق هم بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“فیاض بخش رهبر مقتدر خط میانی شاهین شهرداری”

 

میلاد فیاض بخش در این بازی عملا لیدر خط میانی شاهین بود که هم خوب دوید،درگیر شد و با پاسهای تکضرب خودش هافبکهای مس را از بازی خارج کرد.شماره ۶ شاهین که توانایی بازی با هر دو پا را دارد ،در بعضی مواقع با تکنیک ناب سالنی که در آن تبحر دارد پاس های خوبی صادر کرد و چند مورد قطع توپ نیز داشت.میلاد اکنون در ۲۷ سالگی و اوج دوران بلوغ فوتبالی خود را سپری میکند و دوست دارد بالاخره در لیگ برتر فوتبال ایران پا به توپ شود آانهم با پیراهن تیمی از شهر خودش!

 

 

“نیکخوی و یک گل کلاسیک به مس”

بازیکن غیر بومی اگر به بوشهر بیاید باید از جنس خوبش باشد،نیکخوی نشان داده در همین چند بازی گذشته یکی از همان بازیکنان است.مدافع چپ شاهین شهرداری نیمه اول پر رفت و آمدی را سپری کرد و موفق شد روی یک ضربه کاشته به زیبایی دروازه مس را باز کند.این مدافع گرگانی که سابقه صعود به لیگ برتر با تیم های ماشین سازی تبریز ،پارس جنوبی جم  را در کارنامه دارد یکی از بهترینهای زمین لقب گرفت.

 

 

 

“اصغر آقا را اینقدر عصبانی ندیده بودیم”

 

اصغر کامیاب سرپرست شاهین شهرداری بوشهر در بازی مس و شاهین چند بار در حال فریاد زدن دیدیم،اصغر آقا معمولا متین و آرام روی نیمکت مینشیند و یکی از جنتلمن های فوتبال بوشهر است که مانند دوران بازیگری فقط به کارش می پردازد و از حاشیه دور است.کامیاب هم مانند دیگر اعضای تیمش به خوبی میدانست این سه امتیاز چقدر مهم است و شاید دلیل فریادهای او همین باشد!

 

 

“محبی تاثیرگذار روی هر دو گل شاهینی ها”

 

پدیده جوان دو فصل اخیر شاهین شهرداری بدون توقف در حال پیشرفت است و می خواهد تبدیل به یکی از ستاره های فوتبال ایران شود.

محبی جوان روی هر دو گل تیمش تاثیر مستقیم داشت،ضربه سر غلامعلی تبار که به گل تبدیل شد با پرواز محبی به او رسید و خطای بازیکنان مس روی محبی را کمال نییکخوی وارد دروازه مهمان کرد.محبی همینگونه بدون حاشیه باید ادامه دهد تا به روزهایی که می خواهد برسد.

 

 

 

“شاهین که یک ورزشگاه لبریز از تماشاگر می خواهد”

 

تماشاگر در فوتبال یعنی قلب این ورزش زنده است و هیجان دارد! شاهینی ها تیمشان را نباید تنها بگذارند و در دیدار های خانگی فکری و شاگردانش را باید با یک استادیوم لبریز از تماشاگر سوپرایز کنند.این بردها کمک میکند بوشهری های بیشتر راهی ورزشگاه شوند،یادمان نرود لیگ برتر یک دیگ جوشان به بوشهری ها بدهکار است. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.