عکس روز:قدرشناسی از مربی دوران نونهالی به سبک شریفی

شناسه خبر: 15634
تاریخ انتشار: 02 دی 1397

محمد شریفی ملی پوش بوشهری تیم ملی نوجوانان ایران که سابقه بازی در جام جهانی را در کارنامه دارد در یک حرکت زیبا و در روز تولد مربی سابقش به دیدار وی رفت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر بازیکن این فصل استقلال خوزستان که اغلب به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب تیمش قرار می گیرد برای استراحت چند روزی به بوشهر آمده است ،شنبه شب با یک دسته گل به تمرین مدرسه فوتبال ستارگان آمد و تولد میثم وفایی را به وی تبریک گفت.

محمد شریفی ۱۸ ساله در حالی این حرکت معرفتی را انجام داد که بدون هماهنگی ، مربی خود در دوران نونهالی را غافلگیر کرد تا نشان دهد همچنان و با وجود بازی در لیگ برتر فوتبال ایران اما گذشته خود را فراموش نکرده است.شریفی اگر مانند همین روزها بدون حاشیه فقط به فوتبال و پیشرفت فکر کند و قدر آدمهای مهربان کنارش مانند عبدالله بنافی را بداند ،بدون تردید تا یکی دو سال آینده وی را در تیمهای بزرگ مملکت و حتی اروپایی خواهیم دید که نشان داده در همین راستا نیز حرکت میکند.

 

این بازیکن سابق شاهین فعلا به عنوان بازیکن قرضی در استقلال خوزستان به میدان می رود و یک سال دیگر با سایپا قرارداد دارد هر چند گفته می شود یک کمپانی استعدادیابی اروپایی بازی های وی را زیر نظر دارد.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.