سوژه روز:پارس جنوبی و رزاقی راد در آخر خط ؟

شناسه خبر: 38106
تاریخ انتشار: 29 مهر 1401

 

به گزارش اف سی پارس جم ؛ تیم فوتبال پارس جنوبی جم در هفته نهم لیگ یک مقابل استقلال خوزستان ۳ بر ۱ شکست خورد.

طلایی پوشان شهر جم تحت هدایت ایمان رزاقی راد با وجود در اختیار داشتن تمامی امکانات از پیش فصل تا الان همراه با برگزاری بازیهای دوستانه فراوان و ۲ ، ۳ اردو در حال حاضر با ۱۲ امتیاز در مکان ۱۱ام جدول قرار دارد.

رزاقی راد در ابتدا اعلام کرد باید تا هفته پنجم صبر کرد و بعد در خصوص صعود به لیگ برتر صحبت نمود.

سپس با وجود آنکه از شرایط نحوه پرداختی باشگاه های نفتی کاملا آگاه بود به بحث انضباط مالی و عدم ثبات آن پرداخت کرد.

همین صحبت ها باعث شد تا برخی بازیکنان تمام فکر و ذکر خود را روی پرداخت مطالبات معطوف کرده و تمرکز کافی برای بازی نداشته باشند.

بعد از پرداخت قسط اول اعضای تیم و پیگیری مراحل اداری برای پرداخت قسط دوم و پاداشها نیز باز هم نتایج بدست آماده دور از ذهن بود.

در حالیکه پارس جنوبی جم با توجه به تعداد بازیهای انجام داده در پیش فصل و درون فصل باید یکی از هماهنگ ترین تیم های فصل باشد اما هیچگونه هماهنگی و برنامه ای در این تیم دیده نشده و رزاقی راد هیچ وقت باخت و ناکامی تیمش را گردن نگرفت و بیشتر به از دست دادن موقعیت ها ، بدشانسی و مصدومیت بازیکنان ربط داد.

قطعا نداشتن تاکتیک و حضور کادرفنی ضعیف دلایلی آشکار و واضح برای عدم نتیجه گیری مناسب می باشد.

چه بسا اگر پارسی ها نمایش و عملکرد خوبی در بازیها داشتند اما به نتیجه مناسب ختم نمیشد هواداران تا این حد از وضعیت تیم شاکی نبودند.

اکنون با توجه به کسب ۱۲ امتیاز از ۲۷ امتیاز ممکن در ۹ بازی توسط پارس جنوبی جم ، شاید بتوان گفت حضور رزاقی راد در جمع نماینده جم به آخر خط رسیده است


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.