محمد نجفی:فوتبال استان افق روشنی در پیش دارد

شناسه خبر: 1287
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1396

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان ، در شب گذشته وششمین شب برگزاری فستیوال مدارس فوتبال استان درحاشیه این مراسم عبدالرضا کللی مصاحبه ای ای را با محمد نجفی رییس هیات فوتبال استان تدارک دید که ماحصل این گفتگو درشرح زیرمی آید / با ما همراه باشید . ما باهم هوای فوتبال بوشهری داریم.

نظرتان در رابطه با برگزاری این جشنواره گسترده بفرمایید: 

این جشنواره بزرگ استانی برای پنجمین سال پیاپی است که برگزار می شود و شب گذشته اولین برنامه فستیوال استانی با حضور قریب به ۱۵۰۰ فوتبال آموز به همراه خانواده هاشان ، مدیران و متولیان مدارس فوتبال سرتاسر استان با حضور مقامات محلی وورزشی برگزار گردید . نوید این می دهد که امروز کشف استعداد ها وبروز خلاقیت ها همراه با توانمندی وبرنامه ریزی در فوتبال پایه استان با یک دریچه و کریدوری امیدوارانه به سوی آینده گام بر می داریم و این اتفاق مثبت هم امشب همگی شاهد آن در بخش اجرای فنی جشنواره هستیم که برای ششمین شب هست که پس از برقراری مراسم انتخاب بهترین ها درحوزه ی فوتبال شهرستان ، امشب آخرین سانس این مرحله از گردهمایی فوتبال آموزان در رده سنی زیر ۱۲ سال ( جامعه هدف آکادمی ملی ) استانی شاهد برگزاریش هستیم . این رده سنی پس از انتخاب استعدادها می بایست بین دهم تا بیستم شهریور ماه ان شاالله در فستیوال ملی که مشهد مقدس میزبان آن هست شرکت کنند . و ان شاالله می تواند برای فوتبال پایه استان خزوجی هایی دربر داشته باشد .فرصت را مغتنم شمرده درهمین جا از همه مربیان ، استعداد یابان ، باشگاه ها، رسانه ها ، خبرنگاران ، پیش کسوتان ، خانواده ها و …که در این مدت شش روز تلاش کردند تا ما بتوانیم برنامه ارزشمندی در پنجمین جشنواره پایه استان برگزار کنیم تشکر نمایم و هم چنین از موسسه فرهنگی هنری ورزشی شهرداری بوشهر که به عنوان مشارکت و حامی جدی ما در این برنامه به صورت گسترده حضور یافتند تقدیر وتشکر نمایم .

امیدواریم که استان بوشهر با توجه به شرایطی که در فوتبال پایه امروز برایش فراهم گردیده وبه نوعی مدیریت فوتبال ایران آرام آرام به فوتبال استان بوشهر احترام می گذارد به ویژه در حوزه فوتبال پایه که امیدواریم باز هم از این استان به اردوهای مختلف فوتبال ملی فراخوان داشته باشیم طی همین ۵ ماه در اردوی نوجوانان وجوانان در مرحله مقدماتی وتاکنون هربار ۱۸ بازیکن به اردو دعوت شدند والان هم تعدای از بچه های هم استانی در تیم های ملی نوجوانان وجوانان مشغول فعالیت هستند .

امیدواریم امشب هم با انتخابی که استعدادیابان انجام می دهند برترین های فوتبال آموز زیر ۱۲ سال استان انتخاب شوند ، همین امشب هم یک مربی ویک سرپرست تیم منتخب زیر ۱۲ سال استان انتخاب خواهد شد وبا این مجموعه ۱۴ نفره فوتبالیست و دو نفر همراه به استعداد ۱۶ نفر دهم شهریور ماه همراه با پرواز هواپیما به سمت مشهد مقدس عازم خواهند شد وامیدواریم نماینده شایسته ای برای جامعه فوتبال استان باشند وعلاوه بر دستاورد ی که می توانیم در فوتبال زیر ۱۲ سال جشنواره کشوری داشته باشیم یک انتخاب خوب هم برای تیم ملی در برداشته باشد .

برای بانوان هم شب گذشته تاپاسی از شب که تا ساعت یک بامداد در ورزشگاه شهید بهشتی به طول کشید با همکاری وحضور همکارانم در کمیته استعداد یابی وجوانان و کمیته بانوان به همراه استعداد یابان تلاش کردند فوتبال آموزان با استعداد دختر  را انتخاب نمایند و منتظزیم محل ومیزبان فستیوال ملی دختران ایران مشخص گردد تا آن ها نیز به استعداد ۱۴ فوتبال آموز دختر و دوهمراه به محل مسابقات هم چون پسران با پرواز عازم گردند و امیدواریم بانوان نیز هم چون سال گذشته به میزبانی شهر ساری بتوانند خوش بدرخشند و کارنامه قابل قبولی در برداشته باشد و فوتبال استان روزها وافق های بسیار درخشانی پیش رو دارد .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.