در حاشیه بازی ایرانجوان و سردار بوکان:نوازی ،جایگاه ویژه را به نیمکت ترجیح داد/ درد و دل هوادار ایرانجوانی با رییس هیات فوتبال/ لودری که مشغول تخریب بود!

شناسه خبر: 12952
تاریخ انتشار: 09 مهر 1397

بازی تیمهای ایرانجوان بوشهر و سردار بوکان که با تساوی ۱بر۱ خاتمه یافت با حاشیه های جالبی همراه بود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در این که جذاب و تماشایی دنبال شد ،حاشیه های بازی هم در نوع خود کم نظیر بود که خبرنگار ما به آن پرداخته است.

 

ابتدای بازی ناظر مسابقه که مشخص بود از سن و سال بالایی هم برخوردار است با محمد نوازی سرمربی ایرانجوان عکس یادگاری گرفت!در همین لحظات بازار رایزنی و خواهش و تمنا برای اجازه بازی دروازبان ایرانجوان داغ بود که بالاخره بعد از تماس پرویز عبدی پور با تهران این اتفاق ممکن شد!

 

یک ربع قبل از آغاز بازی دستگاه لودری درب ورودی استادیوم مشغول آوار برداری بود که راننده لودر خیلی ریلکس مشغول کار و البته تلفن صحبت کردن بود که امکان داشت دنده عقب وی باعث وقوع یک فاجعه شود که شکر خدا بخیر گذشت!

 

بازی که شروع شد،محمد نوازی سرمربی ایرانجوان نیمکت را ره کرد و از جایگاه ویژه بازی را نظاره گر شد! گویا نوازی از حل نشدن مشکل کارت بازیکنان جدید ناراحت بوده و تشخیص داده روی نیمکت ننشیند تا اینگونه به مسئولان باشگاه تذکر داده باشد!

 

روی نیمکت سردار بوکان پیروز قربانی بازیکن سابق استقلال روی نیمکت نشسته بود که روزگاری همبازی سرمربی ایرانجوان نیز بوده است!

 

چند دقیقه از بازی گذشته بود که حمید نادری یکی از بازیکنان ایرانجوان خودش را به بازی رساند تا روی نیمکت تعداد انها به عدد۴ رسیده باشد،گفته میشد بنده خدا نادری مصدوم بوده و در برازجان حضور داشته که با تماس مسئولان باشگاه خود را به بازی رسانده بود!

 

نیک سیرت دستیار نوازی از کنار خط بازیکنان ایرانجوان را هدایت میکرد و هر چند دقیقه یک بار توسط روزبه چاهیبخش نکاتی را از نواری دریافت میکرد.

 

مهرزاد آسایش عضو شورای شهر بوشهر نیز از جمله حاضران در جایگاه ویژه بود.

 

حدود ۱۰ بازیکن جدید این فصل ایرانجوان در جایگاه ویژه حضور داشتند و همچنان منتظرن هستند که آیا بالاخره بدهی ها پرداخت می شود یا همچنان باید جایگاه نشین باشند!

 

در صحنه ای که بازیکن ایرانجوان مصدوم شده بود و بازیکنان سردار بوکان به بازی ادامه دادند،نوازی عصبی شد و از بالای جایگاه رو به پیروز قربانی می گفت:پیروز به اینها چی یاد داده ای؟ فقط بلدی بری تلوزیون…

 

محمد نجفی رییس هیات فوتبال بوشهر که ابتدای بازی قدم زنان وارد استادیوم شد،با چند هوادار ایرانجوان مشغول صحبت بود و کاملا مشخص بود که می گوید برای حل مشکلات تیم کوتاهی نکرده و مشکلات از جای دیگری است!

 

بین دو نیمه سجاد مشایخ یکی از بازیکنان ایرانجوانی حاضر در جایگاه برای هم تیمی هایش شیرینی برد !

 

حسین قدرتیان بازیکن اهرمی ایرانجوان که با مصدومیت حاضر به بازی شده بود ،در واپسین دقایق قادر به ادامه بازی نبود و تعویض شد.

 

داود دشتپوری بازیکن سابق و خوشنام ایرانجوان هم در جایگاه ویژه حضور داشت و بازی تیم سابقش را نظاره گر بود.

 

یک نفر هوادار ایرانجوان داد میزد:دیشب ۲۶ بازیکن در اردو بودند اما فقط ۱۳ بازیکن داریم  که می توانیم از آنها استفاده کنیم این چه وضع تیمداری است؟!

 

احمدی بازیکن جوان و سرعتی ایرانجوان در این بازی با استارت های انفجاری خود ،هر بلایی که خواست بر سر مدافعین سردار بوکان آورد به جز گل زدن! او که در پست غیر تخصصی اما خوش روحیه بازی میکند نشان داد یک بازیکن مستعد است.

 

گلی که احسان اسدزادی بازیکن ایرانجوان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اولین گل فصل تیم بوشهری لقب گرفت.

 

در پایان بازی و زمانی که بازیکنان به رختکن می رفتند به شدت مورد تشویق هواداران ایرانجوان قرار گرفتند و البته فریاد اعتراضات به نحوه تیمداری ومدیریت این فصل باشگاه قدیمی بوشهری که زیبنده فوتبال استان نیست!!

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.