دور یک چهارم جام حذفی/ پارس جنوبی جم ۱ ماشین سازی ۲/ نه انتقامی در کار بود نه بازی امیدوار کننده ای،پارس و شکست دوم مقابل ماشین سازی

شناسه خبر: 13117
تاریخ انتشار: 14 مهر 1397

مرحله یک چهارم جام حذفی فوتبال ایران

 

پارس جنوبی جم۱    ماشین سازی تبریز ۲

تاریخ: ۱۴/۷/۹۷ ، ساعت: ۱۷:۱۵
استادیوم: تختی شهر جم
داور: کوپال ناظمی
کمک‌ها: محمد عطایی – مهدی سیفی – امیر عرب براقی
ناظر: بهرام مهرپیما

گلها:حامد نورمحمدی دقیقه ۹۱ برای پارس جنوبی جم

سید احمد موسوی ۵۹ و خرم الحسینی دقیقه ۱۱۵ برای ماشین سازی تبریز

 

 

ترکیب پارس جم:
احمد گوهری، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، شهرام گودرزی، محمد ستاری، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، امیر میربزرگی (۷۰- سعید محمدی‌فر)، ابراهیم صالحی (۴۵- روح‌الله سیف اللهی)، عماد میرجوان (۸۲- محسن بنگر) و مجید علیاری
سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب ماشین سازی:
فرناندو دخسوس، محمد‌کنعانی‌زادگان، رضاخالقی‌فر (۸۶- عرفان افراز)، سیداحمدموسوی، فریدبهزادی‌کریمی، سیداحمدمهدی‌زاده (۴۳- مصطفی سالاری)، محسن‌یوسفی (۷۸- سعید بهری)، توحیدغلامی (۱۱۰- محمد خرم الحسینی)، مسیح‌زاهدی، عزیز معبودی و احمدرضا زنده‌روح
سرمربی: محمدرضا مهاجری

 

شرح گل:
دقیقه ۶۰- ماشین سازی از سمت چپ زمین مسابقه صاحب موقعیت شد و به همین واسطه محسن یوسفی سانتری را به داخل محوطه جریمه کرد و سیداخمد موسوی با یک والی زیبا گل اول را برای این تیم تبریزی به ثمر رساند.

دقیقه ۹۱- پارسی‌ها در میانه زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و نقی زاده آن را به داخل محوطه جریمه ارسال و نورمحمدی با پشت سر دروازه دخسوس را در دقایق آخر باز کرد.

دقیقه ۱۱۵- محسن بنگر در یک سوم دفاعی تیمش دچار اشتباهی شد و به همین واسطه موقعیتی برای ماشین سازی به دست آمد و خرم الحسینی بازیکن تعویضی این تیم تبریزی با استفاده از شلوغی در محوطه جریمه دومین گل را وارد دروزاه گوهری کرد.

 

شرح بازی:

رقابتهای جام حذفی کشور در حالی ادامه یافت که پارس جنوبی جم در خانه با نتیجه ۲بر۱ مغلوب ماشین سازی تبریز شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر شاگردان مهدی تارتار که برای صعود به مرحله بعد و انتقام شکست تلخ لیگ برتر مقابل ماشین سازی وارد میدان شده بودند در این بازی عملکرد امیدوارکننده ای را ارائه ندادند و در نهایت پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش حذف شدند.

 

این نتیجه در حالی به دست امد که بازی بخصوصو در نیمه اول جذاب نبود و هر دو تیم بیشتر روی ارسالهای هوایی برای گلزنی برنامه داشتند اما هیچ نتیجه ای در بر نداشت.شاگردان مهدی تارتار که حمایت هواداران باوفای خود را پشت سر گذاشتند در نیمه دوم بهتر ظاهر شدند اما روی یک غافلگیری  دروازه گوهری باز شد.پس از این گل تارتار دست به تعویض زد و هر چه نیروی تهاجمی داشت وارد میدان کرد و حتی محسن بنگر ۳۹ ساله را برای گلزنی روی هوا به میدان آورد.

 

ارسالهای اوتی و در نهایت رو آوردن به توپهای هوایی بالاخره مزد تلاش جمی ها را داد و نورمحمدی روی خروج اشتباه دخسوس بازی را در دقیقه ۹۱ به تساوی کشاند تا دو تیم برای ماراتن وقتهای اضفه امیدوار شوند.نیمه اول وقتهای اضفه بدون گل خاتمه یافت و این پارس ها بودند که برای رسیدن به گل تلاش داشتند اما در وقت دوم اضفه بازی محسن بنگر روی یک اشتباه مرگبار ،موقعیت خوبی را نصیب بازیکنان دونده و جسور تیم تبریزی کرد  و همین توپ وارد دروازه میزبان شد تا تیم لیگ برتری استان بوشهر از دور رقابتهای جام حذفی کنار برود.

اتفاق ویژه:
پارس جنوبی جم در شرایطی که در این فصل نتایج موفقی در استادیوم خانگی خود کسب کرده بود، در بازی امشب مقابل ماشین سازی تسلیم شد. استادیومی که آنها پیش از این برابر تیم‌های قدرتمند پدیده، سپاهان و استقلال به نتیجه دست یافته بودند و به نظر می‌رسید اینبار هم کار سختی برابر ماشین سازی نداشته باشند.
ماشین سازی در دومین بازی پیاپی مقابل پارس جنوبی به برتری دست یافت. آنها پیش از این در لیگ برتر این فصل پارس را در تبریز شکست داده بودند و علیرغم وعده بازیکنان پارس جنوبی برای جبران آن در جام حذفی، بار دیگر مقابل این تیم تسلیم شدند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.