دلگرم سرمربی ایرانجوان:در غیاب ۶ بازیکن اصلی پیروز شدیم،داور می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد!

شناسه خبر: 4500
تاریخ انتشار: 23 آبان 1396

غلام دلگرم سرمربی ایرانجوان پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری ماهشهر گفت:ابتدا ضایعه درگذشت هموطنانمان را در استان کرمانشاه تسلیت می گویم و خود را شریک غم مردم کشورم میدانم.

 

به گزارش فوتبال بوشهر سرمربی ایرانجوان در جمع خبرنگاران حاضر شد و افزود:با وجود غیبت شش بازیکن اصلی تیم در این بازی حساس،خوشبختانه به لطف خدا به تکامل تیمی رسیده ایم و پیش از آغاز بازی به دنبال سه امتیاز بودیم.همین که باعث خوشحالی هواداران خونگرم خودمان شده ایم خبر خوبی است و خدا را شاکرم.

 

دلگرم پیرامون داوری بازی ادامه داد:شخصا کمتر در مورد داوری حرفی می زنم اما فکر میکنم همان ابتدای بازی می توانست یک پنالتی به سود ما اعلام کند .با این وجود در ادامه بازی داوری مشکلی خاصی نداشت.

 

سرمربی ایرانجوان در مورد ادامه راه تیمش برای آینده تصرح کرد: واقعیت این است باشگاه ما یک باشگاه مردمی است که با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم میکند.انتظار ما این است مدیریت باشگاه و همه مسئولان استان برای رفع مشکلات ایرانجوان تلاش کنند.این روند آینده تیم ما را مبهم خواهد کرد چرا که  مشکلات سالهاست کنار ایرانجوان  وجود دارد و باید هر چه سریعتر به یاری تیم بشتابند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.