سوژه روز،آغاز یک لیگ دوست داشتنی که قدرش را نمیدانند!

شناسه خبر: 1610
تاریخ انتشار: 03 شهریور 1396

لیگ برتر فوتبال استان بوشهر از هفته آینده استارت خواهد خورد و اکثر شهرستانهای فوتبالخیز درگیر این لیگ جذاب خواهند شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر این رقابتها با شرکت ۱۲ تیم از شهرها و حتی روستاهای استان بوشهر در حالی آغاز می شود که هر ساله میتوان به معرفی استعدادهای گمنام فوتبال در سراسر استان امیدوار بود و از همینجا شاهد ظهور پدیده های جدیدی باشیم.لیگ برتر فوتبال استان یا همان سوپر لیگ را باید جدی گرفت و با یک برنامه ریزی دقیق به توسعه فوتبال کمک کرد.

 

از بنه گز روستای عاشق فوتبال تنگستان دو تیم پر طرفدار پرسپولیس و استقلال حضور دارند که کری و رقابت این دو تیم همواره سوژه رسانه ها شده تا جاییکه هزینه های ممکن در این دو باشگاه قدیمی بنه گز ،آنها را مدعی کسب جام معرفی کرده است.

 

تیم تازه صعود کرده شاهین چغادک از بخش مرکزی با هدایت احمد حسن ابراهیمی و جمال عطایی به دنبال ماجراجویی جدیدی است تا فوتبال در آن بخش پر جمعیت استان همچنان رونق داشته باشد.

 

از شمال استان امید گناوه و پرسپولیس دیلم حضور دارند،تیمهای قدیمی که یک پای ثابت این لیگ هستند.جنوب استان امسال سه تیم دارد،صفا از دیر،جام جم از جم و سیراف کنگان که هم اکنون به عنوان شگفتی ساز جام حذفی راهی دور سوم این رقابتها شده است.پرسپولیس نوین برازجان دیگر تیم حاضر در این رقابتهاست که تنها نماینده دشتستان میباشد.منطقه دشتی نیز پتروشیمی جم خورموج را دارد که سال قبل قهرمان استان از همین شهرستان لقب گرفت.شاهین بندر عامری تیم دوست داشتنی منطقه تنگستان است که معمولا از پشتوانه خوبی بنام تماشاگر برخوردار است.

 

شهر بوشهر در لیگ استان تنها یک نماینده دارد و آنهم تیم قدیمی محله هلالی است بنام سپاهان که روزگاری محل پرورش بازیکنان صاحب نام فوتبال بوشهر بود.

 

همه تیمهای یاد شده در لیگ برتر استان بوشهر با مشقت فراوان و هزینه شخصی افراد علاقه مند به فوتبال راهی مسابقات میشوند ،اینگونه تیمداری که سالانه حدود پنجاه میلیون تومان به بالا هزینه در بر دارد را معمولا افراد عاشق فوتبالی انجام میدهند که تنها به شوق دیدن شادی مردم منطقه خود مشغول باشگاهداری هستند.در این میان برگزاری منظم بازی ها از جمله سوابق موفق هیات فوتبال و کمیته مسابقات باید دانست که کار ساده ای نیست!

 

این لیگ ۱۲ تیمی میتواند دست تیمهای مختلف استان در رقابتهای کشوری را بگیرد و مانع از هزینه های نه چندان معقول برای جذب بازیکنان تاریخ مصرف گذشته غیر بومی شود! بازیکنان جوانی که گمنام هستند و کمتر نامی از آنها شنیده میشود اما در لیگ استان درخشش ویژه ای دارند،آقای گلی عقیل ربیعی جوان شایسته کنگانی نمونه بارزی از درخشش بازیکنان گمنام در لیگ است که متاسفانه نه مورد توجه شاهین شهرداری قرار گرفت و نه ایرانجوانی که مشکل یک تمام کننده را در خط حمله به خوبی احساس میکند!

 

لیگ برتر بزرگسالان استان بوشهر را باید جدی گرفت و به آنها باید احترام گذاشت.منتظر آعاز یک لیگ جذاب هستیم…


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.