هفته ششم لیگ دسته دوم/ تثبیت صدرنشینی شاهین عامری با برد در تهران/ عقاب تهران 2 شاهین عامری 3

شناسه خبر: 35566
تاریخ انتشار: 20 دسامبر 2021

هفته ششم لیگ دسته دوم با برد شیرین و خارج از خانه شاهین عامری همراه شد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر مهدی کریمیان و شاگردانش در تهران به مصاف عقاب رفتند که در یک بازی پر گل موفق شدند 3بر2 میزبان را شکست دهد.این برد تیم تنگستانی را 15 امتیازی کرد و به تنهایی در صدر قرار داد.

پیمان حیدری ،مهدی چاهکوتاه زاده و علی ابراهیمی گلزنان تیم شاهین عامری در این بازی بودند.


عضویت در کانال تلگرام پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر

عضویت در کانال تلگرام

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.

تبلیغات