خطیب سرپرست پارس جنوبی جم:وقتی مربی بازیکنی را کنار می‌گذارد، باید به او احترام بگذاریم/ قول می دهم دغدغه ای برای برگزاری بازی در جم وجود نداشته باشد

شناسه خبر: 20252
تاریخ انتشار: 16 تیر 1398

عبدالرحیم خطیب سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم درخصوص اردوی آماده سازی این تیم در سرعین اظهار داشت: با پیشنهادی که فراز کمالوند، سرمربی پارس جنوبی داده بود و موافقت بهرام رضاییان مدیر عامل باشگاه، اردویی را در سرعین برگزار می‌کنیم و دوباره به تهران برمی گردیم و برای شرکت در رقابت‌های  چهارجانبه راهی شیراز می‌شویم که به میزبانی فجرسپاسی برگزار می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی: دغدغه‌ای برای برگزاری لیگ در جم وجود نخواهد داشت/ وقتی مربی بازیکنی را کنار می‌کذارد، باید به او احترام بگذاریم

خطیب درباره اردوی سرعین اضافه کرد: اینجا تمرینات‌مان را در ۲ نوبت هر روز برگزار می‌کنیم و تیم را برای انجام بازی‌های خوب در لیگ آماده می‌کنیم.

دغدغه‌ای برای برگزاری لیگ در جم وجود نخواهد داشت

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره نواقص ورزشگاه تختی جم گفت: طبق همان چیزی که سازمان لیگ اعلام کرده بود زمین تختی جم، به همت منطقه ویژه پارس جنوبی و شورای شهر جم در حال بازسازی است و زمین ورزشگاه شهدای جم نیز همین وضعیت را دارد و مشکلاتی مثل موضوع بلیت الکترونیکی پیگیری می‌شود و باشگاه پارس جنوبی این قول را می‌دهد که دغدغه‌ای برای برگزاری بازی‌ها در جم وجود نخواهد داشت.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی: دغدغه‌ای برای برگزاری لیگ در جم وجود نخواهد داشت/ وقتی مربی بازیکنی را کنار می‌کذارد، باید به او احترام بگذاریم

سال آینده در جم تمرین می‌کنیم

خطیب درباره اینکه تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی در ۲ سال گذشته تهران بوده و کمالوند خواسته تا این تمرینات امسال در جم برگزار شود، تصریح کرد: منطقه ویژه و کمالوند تمایل به برگزاری تمرینات در شهر جم دارند. زیرساخت‌هایی باید ابتدا مهیا شود که الآن  به همت شورای شهر، زمین تمرینی برای ما در حال آماده سازی است و دیدگاهی در بین مسئولان برای برگزاری تمرین در شهر جم وجود دارد و زیر ساخت‌ها در سال‌های قبل آماده نبود. فقط زمین ورزشگاه تختی بود و به دلیل فشاری که در بازی‌های لیگ به این زمین می‌آمد، امکان برگزاری تمرین‌ها در این زمین وجود نداشت. فکر می‌کنم طبق قول‌هایی که به ما دادند یک زمین چمن مصنوعی در اختیارمان بگذارند و سال آینده در جم تمرینات‌مان را برگزار کنیم.

وقتی مربی بازیکنی را کنار می‌کذارد، باید به او احترام بگذاریم

خطیب درباره آخرین بازیکنانی که به پارس جنوبی پیوستند خاطرنشان کرد: قراردادی با مگنو باتیستا بستیم و باید ببینیم نظر کمالوند در ادامه چه خواهد بود. پیمان شیرازی هم از ما جدا شد. گاهی یک بازیکن به تیم می‌آید، اما مورد تایید مربی قرار نمی‌گیرد و باید به نظر مربی احترام بگذاریم.

 

۴ بازیکن بومی از تیم امید به ما اضافه شدند

سرپرست پارس جنوبی درخصوص اینکه کمالوند گفته بود در بازی تدارکاتی اخیر پارس جنوبی ۵ بازیکن بومی حضور داشتند، اما گفته می‌شود که فقط سینا حاجی‌وند تنها بازیکن بومی پارس در این بازی بوده‌است، گفت: متین کریم‌زاده، امیر حسن رفیعی، میلاد تقیان و همایون افتخاری بازیکنان تیم امید بودند و به تیم بزرگسال‌مان اضافه شدند و قرارداد هم با آن‌ها بسته شده است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.