با پیروزی مقابل اکسین به استقبال روزهای بهتر برویم/ یادداشت از عبدالرضا کللی مدیر روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری

شناسه خبر: 13246
تاریخ انتشار: 17 مهر 1397

حمایت و همدلی رمز موفقیت، با پیروزی برابر اکسین به استقبال روزهای بهتر می رویم

رقابتهای لیگ دسته یک همانطور که پیش بینی می شد با بازیهایی سخت و فشرده تیمها بخصوص در بالای جدول در حال برگزاری است و تیم شاهین شهرداری بوشهر که پس از چند سال دوری از لیگ یک بار دیگر خود به این رقابتها رسانده به مرحله ای حساس در این رقابتها رسیده که نیازمند تمرکز و تلاشی بیشتری برای رسیدن به ثبات در بالای جدول می باشد.

سه بازی آینده شاهینی ها با اکسین در بوشهر و با آلومینیوم اراک و خونه به خونه بابل بیرون از خانه می تواند سکوی پرتاب شاگردان محمود فکری باشد . روند رقابتهای این فصل در لیگ یک نشان داده که فاصله زیادی از لحاظ فنی بین تیمها وجود ندارد و هر تیمی از شرایط روحی و روانی و البته تمرکز بالاتری برخوردار باشد می تواند ۳ امتیازهای ارزشمندی به اندوخته های خود اضافه کند و در این میان وجود بازیکنان خلاق و با تجربه و استفاده از تک فرصت ها سرنوشت ساز بوده است.

شاهینی ها برای گذر از پیچ سخت این ۳ بازی و همنشینی با بالانشینان جدول با تمرینات منظمی که این هفته دنبال کرده اند مصمم به کسب موفقیت در این بازیها هستند و در گام اول با غلبه بر اکسین مدعی می خواهند با انگیزه ای مضاعف به استقبال دو دیدار دیگر خارج از خانه بروند.

در این میان علاوه اقدامات مدیریتی و درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان آنچه بیش از پیش نیاز می باشد حمایت یکپارچه هواداران است که همیشه همراه تیمشان بوده اند و برای غلبه بر اکسین مدعی باید تمام دل مشغولی ها را کنار گذاشت و ۹۰ دقیقه یکصدا تیممان را حمایت کنیم.

قصد و منظور از نگاشتن این یادداشت حساس جلوه دادن بازی با اکسین نبوده و نیست و تا پایان آوردگاه لیگ یک هنوز ۲۴ بازی باقینمانده که با فراز و نشیب های زیادی روبرو خواهد بود، اما باید به اهمیت امتیازات خانگی بخصوص در برابر تیمهای مدعی همه مجموعه باشگاه و هواداران واقف باشیم و با تلاش و تمرکز بالا مقدمات کسب این ۳ امتیازهای ارزشمند را فراهم کنیم تا در پایان فصل حسرت این روزها را نخوریم.

به یاری خدا سفید پوشان بوشهری روز پنجشنبه با حمایت هوادارانشان همچون روزهای سخت و خاطره انگیز سالیان گذشته از پیچ سختی دیگر با حمایت و همدلی با موفقیت گذر خواهند کرد تا ثابت کنند یک تیم بزرگ به دنبال رقم زدن اتفاقی بزرگ است … وعده ما پنجشنبه ساعت ۱۸ ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر … منتظرت هستم.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.