اکبر فرید :این قهرمانی با یک برنامه ریزی منظم بدست آمد/خواستگاه فوتبال ساحلی ایران، بوشهر است

شناسه خبر: 13268
تاریخ انتشار: 18 مهر 1397

اکبر فرید سرپرست تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر پس از قهرمانی زودهنگام تیمش در رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران گفت:این برد مبارک همه بوشهری ها که در اکثر بازی های خانگی ما را حمایت کردند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر وی با بیان این مطلب در برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش ادامه داد:لیگ بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و حضور ۱۲ تیم در این رقابتها نشان از اهمیت موضوع برای فدراسیون فوتبال را داشت تا جاییکه بازی ها مستقیم زیر نظر سازمان لیگ برگزار گردد.

 

فرید افزود:تیمهای خوبی در لیگ برتر حضور داشتند و تا همین هفته تیمهای قدرتمندی از یزد و بندرعباس برای قهرمانی تلاش میکردند اما حق ما به عنوان خواستگاه فوتبال ساحلی ایران با توجه به پتانسیل های موجود فقط قهرمانی بود.از اوایل بهمن ماه استارت تمرینات زیر آقایان نادر و مسیگر زده شد و با یک برنامه ریزی منظم و از پیش تعیین شده به هدفمان رسیدیم.

 

سرپرست تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی در مورد کادر فنی و بازیکنانش تصریح کرد:علی نادری سابقه بازی در تیم ما را دارد و در کنار مسلم مسیگر با جدیت تیم را رو به جلو هدایت کردند.از کادر فنی و بازیکنان تقدیر میکنم چرا که با ارائه تاکتیک های مختلف برای رسیدن به جام از همان ابتدای فصل برنامه ریزی داشتند.

 

اکبر فرید در مورد رشته فوتبال ساحلی و نگاه فدراسیون به تیم بوشهری گفت:عملکرد تیمی ما جای هیچ حرف و حدیثی نگذاشته و حضور ۸ ملی پوش در اردوی تیم ملی که ۴ تای آنها بومی هستند برای ما افتخار است.هدف ما خدمت به همین بازیکنان بومی است و مطمئن باشید از تیمهای پایه ما باز هم بازیکنان بزرگی به فوتبال ساحلی ایران معرفی خواهد شد.

 

فرید از حضور اهالی فوتبال و خانواده ها در روز بازی پایانی تقدیر کرد و در خاتمه گفت:باید از مدیران ورزش دوست منطقه ویژه انرژی پارس و شخص مهندس رضاییان باید تشکر کرد چرا که در طول این سالها به عنوان حامی ورزش و فوتبال ساحلی نقش انکار ناپذیری را ایفا کرده اند.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.