سوژه روز:بحرینی موفق در یک راه سخت،می توانند….

شناسه خبر: 19049
تاریخ انتشار: 09 اردیبهشت 1398

یکی از نکات بارز صعود شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر درون دروازه این تیم بود که نعمتی و بیرانوند نشان دادند رقبای سرسختی برای یکدیگر هستند.

به گزارش فوتبال بوشهر این دو گلر جسور که پنالتی گیری نکته بارز کار آنها در بازی های حساس بود با کمترین حاشیه ممکن فصل را کنار یکدیگر سپری کردند تا شاهین شهرداری در ۳۰ بازی تنها ۱۷ گل دریافت کند.در این میان نمی توان از نقش پر رنگ محمود بحرینی مربی دروازبانان شاهین شهرداری به راحتی گذشت.

 

مربی گلرهای شاهین در سه فصل اخیر تغیر نکرد و بحرینی این فصل اوج کار خود را به رخ کشید تا توانایی های مربیان بومی در این بخش بیشتر از گذشته دیده شود.بحرینی که خود سالها بازی در سطح اول فوتبال ایران را تجربه کرده بود بعد از کنار گذاشتن فوتبال پله پله مراحل را طی کرد و اکنون دریافت ۱۷ گل خورده در لیگ ماراتن وار دسته اول بیانگر عملکرد مثبت بحرینی و شاگردان اوست.

 

محمود بحرینی معمولا اهل شلوغ کاری نیست و بدون حاشیه کارش را انجام می دهد.شاید وقت آن رسیده گلرهای جوان بوشهری در تیم لیگ برتری شاهین شهرداری زیر نظر این چهره بومی آموزش ببینند تا شاید مشکل حضور گلرهای جوان استان به عنوان نفر اول و شماره یک حل شود و بالاخره بعد از سالها یک یا چند دروازبان بومی سطح بالا را در لیگ برتر فوتبال ایران شاهد باشیم.

شاید زمان آن رسیده برای جایگاه مربی دروازبانان استان در لیگ برتر به بومی ها بیشتر توجه شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.