هفته دوازدهم لیگ برتر/ شاهین شهرداری ۱ پارس جنوبی جم ۱/ تساوی در اولین دربی تاریخ بوشهر در لیگ برتر،گل زدن سخت ترین کار بازیکنان دو تیم!

شناسه خبر: 23692
تاریخ انتشار: 08 آذر 1398

 

شاهین شهرداری ۱    پارس جنوبی جم ۱

روز: جمعه، تاریخ: ۸/۹/۹۸
ساعت: ۱۵
ورزشگاه: شهید مهدوی
طرفداران: نزدیک ۲ هزار نفر
داور: حمید حاج‌ملک
کمک‌ها: عسگر محمدی و حمید نادری
کمک‌های اضافی: کمیل غلامی و حامد سیری
داور چهارم: رضا قیم
ناظر: حسین نجاتی

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر:

کویلیتالیا، مرتضی غلامعلی تبار، گادرانی (دقیقه ۸۵- پیمان شیرزادی)، نوروزی فرد، سلمان بحرانی (دقیقه ۸۷- رضا دهقان)، بهمن سالاری، مصطفی احمدی، حسین مالکی، دانیال مومنی (دقیقه ۶۸- ابوذر صفرزاده)، حسن نجفی و صادق بارانی

سرمربی: میشو

پارس جنوبی جم:

دخسوس، فریبز گرامی، علی عبدالله زاده، مگنو، محمود شفیعی، محمد ابراهیمی (دقیقه ۷۴- ایمان با صفا)، پوریا آریا کیا (دقیقه ۴۷- شهرام گودرزی)، محمد نوری، متین کریم زاده، مهدی ترکمان و بابک حاتمی

سرمربی: فراز کمالوند

 

 

اتفاق ویژه:

این اولین دربی بوشهری تاریخ لیگ برتر بود که با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت.

 

بهترین بازیکن:

حسین مالکی: این بازیکن جوان علاوه بر گل خوبی که به ثمر رساند چند موقعیت گلزنی هم برای خود به وجود آمد که از دست رفتم شاهین به سه امتیاز نرسید.ضمن اینکه متین کریم زاده بازیکن بوشهری پارس هم یکی از بهترین های زمین بود و یک پنالتی مهم برای تیمش گرفت!

کارت زرد:

دقیقه ۵۰ و ۶۳- مصطفی احمدی
دقیقه ۵۹- بابک حاتمی
دقیقه ۷۰-علی عبدالله زاده

 

کارت قرمز:

 

مصطفی احمدی(۶۳)

شرح بازی:اولین دربی تاریخ لیگ برتری استان بوشهر در ورزشگاه شهید مهدوی تنگک برگزار شد و جدال دو تیم شاهین شهرداری و پارس جنوبی جم با تساوی ۱بر۱ خاتمه پیدا کرد.

به گزارش فوتبال بوشهر این بازی که با عدم استقبال هواداران فوتبال بخصوص بوشهری ها همراه شد ،زیبا و جذاب برگزار شد و شاید اگر در خط حمله هر دو تیم بخصوص  شاهین یک مهاجم گل زن حضور داشت نتیجه بازی می توانست با شرایط دیگری رقم بخورد.نیمه اول در در شرایطی آغاز شد که شاهینی ها روی موقعیت های احمدی ،مالکی و سالاری بهترین توپها را به بیرون زدند تا حسرت اولین برد برای هواداران شاهین ادامه داشته باشد.

 

در نیمه دوم ورق برگشت و پارس جنوبی جم بعد از اخراج مصطفی احمدی وینگر شاهین ،بازی را در اختیار داشت اما درخشش بهروز نوروزی در قلب دفاعی شاهین آنها را ناکام گذاشت.پارس هم که در بازی های گذشته با مشکلات زیادی در خط حمله مواجه بود در این بازی هم به جز از روی نقطه پنالتی نتوانست گلزنی کند!

شاگردان میشو در دقایقی که ۱۰ نفره هم بودند توسط سالاری ،صفرزاده و بارانی موقعیت های خوبی داشتند اما در زدن ضربات آخر موفق عمل نکردند.این تساوی شاهین شهرداری را ۴ امتیازی کرد و شاگردان فراز کمالوند را به امتیاز ۹ رساند.

شرح گل:

شاهین یک پارس جم صفر (دقیقه ۲۲- حسین مالکی)، مهاجم جوان شاهین از پاس ارسالی به پشت مدافعان پارس نهایت استفاده را برد پس از دریبل موفق دخسوس با ضربه پغل پل گل اول را برای تیمش به ارمغان آورد.

 

شاهین یک پارس جم یک (دقیقه ۳۴- محمد نوری)، گادرانی در داخل محوطه جریمه بر  روی متین کریم زاده خطا کرد تا ضربه خطا برای پارس به وجود آید. در ادامه محمد نوری با گل کردن این ضربه بازی را به تعادل کشید. هر چند که او موقع پنالتی لیز خورد و این ضربه چیپ شد.

 

 

موقعیت‌های خطرناک:

دقیقه ۱۴- حسین مالکی داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و ضربه خطرناک او از داخل شش قدم راهی اوت شد.
دقیقه ۱۸- ضربه سر محمد ابراهیمی راهی اوت شد.

دقیقه ۴۳- شوت خطرناک بهمن سالاری از داخل محوطه جریمه به شکل عجیب راهی اوت شد.

دقیقخ ۵۸- شوت خطرناک حسن نجفی از پشت محوطه جریمه در اختیار دخسوس قرار گرفت.

دقیقه ۷۹- شوت خطرناک صادق بارانی از کنار دروازه به بیرون  رفت.

دقیقه ۸۰- مهدی ترکمان در داخل شش قدم موقعیت خطرناکی به دست آورد که این توپ به کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۸۱- شوت خطرناک شهرام گودرزی از داخل محوطه جریمه را گلر شاهین دفع کرد.

دقیقه ۸۵- شوت خطرناک بحرانی را دخسوس به کرنر فرستاد.

دقیقه ۹۰+۴- شوت خطرناک کریم زاده در اختیار گلر شاهین قرار گرفت


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.