گزارش:سرگیجه ای بنام انتخاب مربی در شاهین شهرداری!

شناسه خبر: 28007
تاریخ انتشار: 02 آبان 1399

بعد از اینکه باشگاه شاهین شهرداری در کانال رسمی اش با انتشار یک عکس خبر از آغاز تمرینات تیم را داد ،هنوز تیم بوشهری تمرینی را آغاز نکرده و سرمربی اش هم انتخاب نشده است!

 

به گزارش فوتبال بوشهر تیم بوشهری که فصل گذشته خیلی زود از لیگ برتر به لیگ دست اول سقوط کرد تا مشخص شود یکی از مشکلات فوتبال بوشهر در تیمهای مختلف می تواند مسائل مدیریتی باشد اما با وضعیتی که برای شورای شهر و یک عده رخ داد تصمیم گیری برای این تیم پر طرفدار همچنان در اما و اگر قرار گرفت.

همگان انتظار داشته و دارند که شهردار جدید به محض ورود و در همان جلسه اول به فکر تشکیل یک هیات مدیره قدرتمند باشد تا مسائل ریز و درشت این باشگاه روند بهتری به خود بگیرند اما هنوز نه نامی رسما اعلام شده و نه جلسه ای رسما تشکیل شده و انگار همانند سال گذشته هیات مدیره و انتخاب افراد بی اهمیت ترین مسئله ممکن در شاهین شهرداری است که نتیجه آنهم شد همه اتفاقاتی که همه اهالی فوتبال دیدند!

در روزهای اخیر آنقدر اسم برای نیمکت شاهین شهرداری مطرح شد اما همگی در حد گمانه زنی و مذاکرات سطحی بودند! محمود آرامش مربی  شاهین عامری،محمود خرمزی کمک مربی رسول خطیبی در الومینیوم اراک و غلام دلگرم از جمله نامهایی بودند که با آنها مذاکراتی هم صورت گرفته بود هر چند برخی اعتقاد داشتند که افراد با تجربه ای مانند حمید کللی فرد و اصغر کامیاب هم می توانند در این شرایط حساس کمک کنند.

مهدی پاشازاده که چند روز پیش سرمربی پاس همدان شده بود باز هم مطرح گردید اما گویا تا این لحظه سرمربی سابق شاهین دوست دارد در همدان ماندگار شود مگر آنکه اتفاق جدیدی در راه باشد! فراز کمالوند سرمربی سابق پارس جنوبی جم ،مهدی تارتار و علی مرزبان از جمله نامهایی بودند که اسم آنها در فضای مجازی پیچید اما این سرگیجه  انتخاب سرمربی برای شاهین شهرداری همچنان ادامه دارد!

 

در این میان موافقان و مخالفان مربیان بومی و غیر بومی عقاید خاص خود را دارند .مثلا موافقان مربیان بومی اعتقاد دارند بعد از این همه ریخت و پاش و حضور مربیان ناکارآمد از خارج استان و هزینه گزاف برای آنها ،در این وضعیت مربی بومی شناخت بیشتری از بازیکنان بومی استان دارد و نگاه دلسوزانه ای به فوتبالیست های بوشهری دارد .مخالفان مربیان بومی هم عقاید خود را دارند می گویند نباید مربیان جوان بومی به راحتی سوخت شوند و اگر نتیجه نگیرند سرمایه استان هدر خواهند رفت!

 

تا لحظه مخابره این گزارش فعلا شاهین شهرداری نه سرمربی دارد و نه تمرینی انجام میدهد و هر فرد مسئولی که در این باشگاه در حال تصمیم گیری است باید هر چه سریعتر آن تصمیمی را بگیرد که به سود شاهین باشد !


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.