رامین بهره مند فوتبالیست مستعدی که پر کشید/بدرود پسر با اخلاق

شناسه خبر: 13408
تاریخ انتشار: 21 مهر 1397

خبر تلخ و ناراحت کننده فوتبال بوشهر را شوکه کرد.رامین بهره مند بازیکن نوجوان تیمهای پارس خلیج فارس،شاهین بوشهر و سپاهان عالیشهر که از او به عنوان یکی از بازیکنان مستعد فوتبال بوشهر نام برده می شد در یک حادثه رانندگی به همراه پدرش جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت.گفته می شود این حادثه تلخ و دردناک رانندگی در مسیر کازرون به بوشهر رخ داده است.

 

به گزارش فوتبال بوشهر این بازیکن که امسال شاگرد علی رضا حق پرست مربی سازنده تیم نوجوانان پارس خلیج فارس در لیگ برتر نوجوانان استان بود و همین پنج شنبه نیز در این رقابتها بازی کرد، حالا دیگر در میان ما نیست تا بغض و اندوه مربیان و همبازیانش را در بر بگیرد.

 

رامین که فصل گذشته در تیم نونهالان شاهین شهرداری بازی میکرد و به عنوان یکی از هافبکهای طراح این تیم در بازی های کشوری تعداد پاسهای گلش ،همگان را برای ظهور یک پدیده جدید در فوتبال امیدوار کرده بود در گیر و دار تقدیر و سرنوشت در سن ۱۵ سالگی از دنیا رفت.

 

معین رضایی ستاره دو سال اخیر رقابتهای نونهالان استان بوشهر که فصل گذشته همبازی رامین بود در این باره می گوید:شوکه شده ام و هنوز مرگ رامین را باور ندارم.از مدرسه آمدم و خبر را شنیدم ،فکر کردم شوخی است اما متاسفانه حقیقت دارد و من نمیدانم چه بگویم!

رامین فوقالعاده بود ،پسر بسیار با ادب و خوش اخلاقی که می توانست فوتبالیست خوبی شود .واقعا شوکه هستم و نمیدانم باید چه بگویم واقعا حیف از این پسر که یک فصل کنار او بازی کردم و جز اخلاق خوب از او چیزی ندیدم.خدا به خانواده اش صبر بدهد درگذشت او و پدرش که همیشه از گورک تا محل تمرین ما با رامین بود ،برایم قابل باور نیست اما نمی توان با تقدیر الهی جنگید و یاد او همیشه کنارم خواهد بود.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.