فوتبال لیگ برتر جوانان استان بوشهر،هفته هفتم/کارگر بنه گز با اقتدار در صدر

شناسه خبر: 13498
تاریخ انتشار: 25 مهر 1397

مرتضی خضری: در هفته هفتم لیگ برتر جوانان استان بوشهر کارگر فاصله خود را با رقیبان بیشتر کرد. این تیم که رقابت سختی با پارس برازجان و امید گناوه داشت در این هفته در مقابل پارس به پیروزی رسید و امید هم تن به شکست داد تا مصطفی مغدانی نفس راحتی بکشد. در این هفته کارگر ۳ بر صفر پارس برازجان را مغلوب کرد و در یک بازی پر حاشیه امید اهرم ۲ بر ۱ امید گناوه را شکست داد. مجتمع گاز پارس جنوبی جم هم در این هفته ۲ بر صفر پیروزی برازجان را شکست داد. دیدار فجر صبا بوشهر و توحید آبدان در این هفته گلی نداشت.

شاگردان مبارک صیداوی در این هفته به سه امتیاز رسیدند. مجتمع گاز با گل حسام غلامیان پیش افتاد اما بهترین شانس گلزنی را پیروزی از دست داد. این تیم نتوانست از روی نقطه پنالتی به گل برسد تا شرایط این تیم بدتر از پیش شود. مجتمع در دقیقه ۸۰ با ضربه شمس اله رسولی به گل دوم رسید و سه امتیاز با ارزش به دست آورد.

در این بازی سیدابوالفضل حسینی سنگربان مجتمع از بهترین‌های میدان بود. مهدی بهامین و سیدعلی حسینی خواه مدافع میانی جم هم عملکرد خوبی داشتند.

مهم‌ترین بازی هفته را دو تیم کارگر بنه‌گز و پارس برازجان انجام دادند. کارگر برای حفظ صدرنشینی با تمام قوا پا به میدان گذاشت و به خواسته خود هم رسید. بازی هنوز شکل نگرفته بود که ضربه کرنر جواد جوکار را مهدی مختاری به گل تبدیل کرد. این تنها گل نیمه نخست بود. در نیمه دوم جوکار از روی یک ضربه آزاد مستقیم دروازه پارس را باز کرد. بعد از این گل هادی علوی هم پا به میدان گذاشت. گلزن اول کارگر برای گل بی‌تاب بود و بالاخره موفق به گلزنی هم شد. پاس مهدی اعتمادیان را علوی به گل تبدیل کرد تا کارگر روی سه امتیاز حساب باز کند. در این بازی شاگردان اصغر ایمان نژاد بازی خوبی را انجام دادند.

در درون دروازه کارگر محمدامین شریف‌پور روز خوبی را پشت سر گذاشت. حسین کردوانی، ارتین دهقانی‌صفت، امیرحسین احمدی و امیرحسین بازدار در خط دفاعی کارگر هماهنگ بودند و همین هماهنگی بود که نگذاشت پارس به گل برسد.

بدون گل هفته را دو تیم فجرصبا و توحید آبدان انجام دادند. فجر در بوشهر نتوانست به گل برسد تا امتیاز این بازی تقسیم شود.

امیدهای لیگ برتر جوانان در هفته هفتم به دیدار هم رفتند. امید اهرم میزبان امید گناوه بود؛ دیداری که ۲ بر ۱ به سود اهرم پایان یافت تا جای دو تیم در جدول تغییر کند. در این بازی امید اهرم دو بار با ضربات محمدرضا بازیار به گل رسید. با طی شدن دقایق اولیه داور هم تحت فشار بازیکنان دو تیم قرار گرفت. اعتراض بازیکنان امید گناوه بر روی گل دوم و اعتراض بازیکنان امید اهرم برای صحنه‌ای که اعتقاد داشتند خطای پنالتی صورت گرفته است بازی را از حالت عادی خارج کرد. اخراج آریس مدافع امید اهرم شرایط را برای اعتراض‌های بیشتر مهیا کرد. در نیمه دوم حملات امید گناوه دو چندان شد و بالاخره این تیم با ضربه محمد پورسلیم به گل رسید. بعد از این گل بازی با مصدومیت‌های متوالی از تب و تاب افتاد و اهرم صاحب سه امتیاز شد.

در این بازی بازیار گلزن امید و بارانی سنگربان این تیم عملکرد خوبی داشتند ولی محمدجواد مرادی نقش اصلی را در کسب سه امتیاز ایفا کرد.

نعیمی سرپرست امید گناوه در پایان این بازی گفت: قضاوت بسیار بد داوران سه امتیاز را از ما گرفت. در نیمه دوم تیم حریف نگذاشت فوتبال انجام شود.

 

یاران سبز

 

جدول رده‌بندی- هفته هفتم لیگ برتر جوانان استان بوشهر

ردیف نام تیم بازی برد مساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز
۱ کارگر بنه گز ۶ ۵ ۱ ۱۱ ۱ ۱۰ ۱۶
۲ امید اهرم ۶ ۴ ۱ ۱ ۱۱ ۵ ۶ ۱۳
۳ امید گناوه ۶ ۴ ۲ ۱۶ ۸ ۸ ۱۲
۴ پارس برازجان ۶ ۴ ۲ ۱۲ ۹ ۳ ۱۲
۵ مجتمع گاز پارس جنوبی ۶ ۳ ۳ ۸ ۹ ۱- ۹
۶ فجر صبا بوشهر ۶ ۱ ۳ ۲ ۵ ۹ ۴- ۶
۷ سیراف کنگان ۶ ۱ ۱ ۴ ۵ ۱۲ ۷- ۴
۸ توحید آبدان ۵ ۳ ۲ ۱ ۷ ۶- ۳
۹ پیروزی برازجان ۷ ۱ ۶ ۶ ۱۵ ۹-

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.