سوژه روز:جلوی این فاجعه را بگیرید! بازیکنان “پولی” به این استان وارد نکنید!

شناسه خبر: 34890
تاریخ انتشار: 19 آبان 1400

حال و هوای فوتبال پر از استعداد استان بوشهر گاها به حدی ابری و غبارآلود می شود که اگر به آنها نپردازیم غفلت کرده ایم!

طی یک دهه اخیر آنقدر بازیکن با کیفیت و خوب از بوشهر به فوتبال ایران،اسیا و اروپا صادر شده که دیگر هیچ کس نمی تواند منکر خوب بودن بازیکنان بوشهری شود حتی همانهایی که وانت وانت بازیکن بی کیفیت وارد کردند و تنها جیب هایی پر شد که بماند…

اما اکنون که این گزارش کوتاه در حال انتشار می باشد خبرهایی به گوش رسیده که واقعا جای تاسف دارد. این فوتبال مظلوم و بازیکنانش آنقدر نجیب هستند که دیگر طاقت این همه بی مهری را ندارند که بخواهید بازیکنان بی کیفیت و به عبارتی “پولی” وارد تیمهای بوشهری کنید! بله ! درست نوشتیم بازیکن پولی آنهم به تعداد انگشتان یک دست شاید هم بیشتر که حتی صدای مربی هم درآمده و شاید به خاطر آبرویش هم که شده امروز و فردا خبر استعفایش را بخوانیم! پیشنهاد میکنیم هر مربی بومی در استان وقتی با چنین اتفاقاتی مواجه می شوند خیلی مردانه و شفاف آن را با رسانه مطرح کنند.

نه دوستان! راه خدمت کردن در فوتبال این نیست و از خواب خرگوشی بیدار شوید! پول ندارید ،امکانات ندارید ایرادی ندارد و مانند گذشته با بدترین شکل ممکن تیم را با همین جوانهای بوشهری ببندید و در لیگ شرکت کنید اما در حق این همه جوان که امید آنها به بازی در تیم شما است بی معرفتی نکنید که آه این بچه ها خدای ناکرده دامن گیر شما نشود!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.