عادل ، صدای رسا و بیدار فوتبال ایران!

شناسه خبر: 13712
تاریخ انتشار: 01 آبان 1397

عادل فردوسی‌پور ؛ روزنامه نگار ، مترجم ، مجری تهیه‌کننده و بنیان گذار برنامه پربیننده ۹۰ که نزدیک به ٢٠ سال است شب های دوشنبه مخاطبان خاص خود را به پای صفحه جادویی می کشاند.
او همچنین به‌عنوان تهیه‌کنندهٔ برنامهٔ فوتبال ۱۲۰ با شبکه ورزش سیما همکاری داشته‌است.
همچنین در تولید برنامه ” لیگ ۱ ” هم نقش داشته‌است.

توانمندی ها ، سواد بالا ، دانش ورزشی ، مسلط بودن در گزارشگری و…. در عادل فوتبال ایران موج می زند و باید پذیرفت که اکنون او چهره بسیار محبوب و مشهور در فوتبال ما هست و نمیتوان به راحتی او را کنار زد و یا محو نمود!

اگر تصمیم به تغییر مجری مقتدر ” نود ” داشته باشند ، بسیار در اشتباه هستند زیرا باتوجه به علاقمندی مردم به این برنامه و مجری آن ، که فقط حاصل تلاش ، مدیریت ، کاربلدی ، تبحر و تدبیر خود ” فردوسی پور ” بوده که میلیون ها مخاطب جذب نموده ، به نوعی هم بی احترامی به مردم و جامعه فوتبالی شده است و هم دیگر برنامه آن جذابیت خاص خودش را نخواهد داشت .
ضمن اینکه معمولا باید هزینه های فراوان و مدت ها زمان صرف کرد تا بتوان مخاطب جذب کرد و از طریق پخش یک برنامه پرمخاطب و جذاب است که سیر آگاهی های تبلیغاتی به ” سیما ” سرازیر می گردد و درآمد کلان نصیب آنان می کند .

هرچند هستند افراد جوان و قوی مثل محمدحسین میثاقی و محمدرضا احمدی ، مزدک میرزایی باتجربه و رضا جاودانی (که هرکدام دوبار در غیاب عادل مجری گری کردند ) و … اما ” عادل خان ” و برنامه پربیننده ” نود ” با هم عجین شده اند و مردم ” نود ” را فقط و فقط با ” عادلش ” دوست دارند و بس.

” تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف
مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی ”

تکیه کلام های خاص و شیرین مثل ؛ چقدر خوبیم ما و جوونم ایران، فقط از زبان ” عادل ” شنیدن ، جذابیت دارد و هنر گزارشگری او را زیبا و دلنشین می کند ، تا مخاطب لذت ببرد از تماشای فوتبال .
✍؛رضا سیاهوشی


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.