محمود فکری سرمربی شاهین شهرداری:یکدلی بیشتری میان مسئولین شهری باشد آخر فصل جشن صعود به لیگ برتر را خواهیم گرفت،میدانستم نود ارومیه خوب دفاع میکند

شناسه خبر: 13933
تاریخ انتشار: 07 آبان 1397

محمود فکری سرمربی شاهین شهرداری بوشهر پس از برد تیمش مقابل نود ارومیه مقابل خبرنگاران قرار گرفت و از بازیکنان تیمش تقدیر کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر وی ابتدا گفت:باید از تک تک بازیکنانم تشکر کنم.بخصوص پس از ۱۰ نفره شدن تیم که با توان بیشتری بازی را ادامه دادند.ما فرصتهای خوبی را بدست آوردیم و این نکته را واقف بودیم که تیم نود ارومیه خوب دفاع میکند و سعی دارند فضاها را بسته و در ضدحملات موثر کار میکنند.ما هم در شرایط ۱۰ نفره شدن می بایست مواظب ضدحملات حریف می بودیم که شکر خدا بچه ها خوب کار کردند.

 

سرمربی شاهین شهرداری ادامه داد:بعد از گل حریف روی ما فشار آورد تا آن پنالتی اتفاق افتاد که البته گلر ما با گرفتن یک پنالتی تاثیر زیادی در ادامه روند مثبت ما در این بازی ایفا کرد.طبیعی بود نود برای جبران گل خورده حمله کند و ما هم به بازیکنان گفته بودیم روی ضدحملات تمرکز بیشتری داشته باشند.

 

فکری افزود:برد ۲بر۰ و کسب سه امتیاز مهمترین خبر امروز ما بود که در کنار ان گلی را دریافت نکردیم.این برد را به مجموعه تیم تبریک می گویم . امیدوارم حمایت از تیم ما ادامه داشته باشد.مهم این است که بازیکنانم با تمام وجود برای سه امتیاز تلاش کردند.

 

سرمربی شاهین شهرداری در مورد شرایط داوری بازی گفت:در مجموع خوب بود،فقط در مورد صحنه پنالتی بچه ها اعتقاد داشتند که اتفاق خاصی رخ نداده است.در اراک به گلر ما راحت اخطار دادند اما در بوشهر بازیکنان حریف وقت کشی میکنند ولی داورها اخطار نیم دهند!

 

وی در مورد شرایط تاکتیکی تیمش اضافه کرد:در همه بازی ها موقعیت گل داریم که بالای ۸۰ درصد است اما باید تمرکز بیشتری داشته باشیم.در مصاحبه های قبلی نیز گفته ام باز هم می گویم اگر حمایت بیشتری در بخش پشتیبانی تیم صورت گیرد و یکدلی بیشتری میان مسئولان شهری برای حمایت ما باشد مطمئن باشید این تیم آخر فصل جشن صعود به لیگ برتر را برپا خواهد کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.