۴ فرم جذاب به جا مانده از بازی شاهین و حریف نودی!

شناسه خبر: 13982
تاریخ انتشار: 09 آبان 1397

برد شاهین شهرداری مقابل نود ارومیه برای شاگردان فکری بسیار مهم بود و همین نکته باعث شد با وجود ۴۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردن ،تنها و تنها به فکر سه امتیاز بازی باشند.

 

فوتبال بوشهر از این بازی جذاب چند تصویر همراه با متن را انتخاب کرده که می تواند سوژه جذابی باشد.

 

مالکی،این خوزستانی موثر

حسین مالکی مهاجم خوزستانی شاهین شهرداری با گلی که وارد دروازه نود ارومیه کرد یخ بازی را خیلی زود آب کرد تا فشار از روی دوش هم تیمی هایش کم شود.این وینگر سرعتی شاهینی ها که سال گذشته به همراه محمود فکری تجربه صعود با نفت مسجد سلیمان را در کارنامه خود ثبت کردند حالا در شاهین شهرداری نیز به دنبال تکرار موفقیت گذشته هستند.مالکی شاید بازیکن ۹۰ دقیقه ای نباشد اما معمولا در همان ۶۰ الی ۷۰ دقیقه ای که حضور دارد یکی از بهترینهاست تا نشان دهد می تواند بازیکن غیر بومی با کیفیت هم به بوشهر آورد که برای تیمش موثر واقع شود.

 

 

 

 

ستاره بازی با لباس رفیقش!

میلاد شعبانلو همان جوان کم تجربه ای که در استقلال بازی کرد اما میدان کافی ندید حالا در بوشهر با لباس تیم شهرش برای رسیدن به آرزوهایش تلاش میکند.ستاره بدون حرف و حدیث جدال شاهین و نود ارومیه نشان داده بازیکن رفیق بازیست! او ابتدا با پیراهن شماره ۶ میلاد فیاض بخش هافبک مصدوم شاهینی ها به میدان آمد تا بگوید بی صبرانه منتظر بازگشت اوست.شعبانلو در این بازی همه کار کرد ،از توپ گیری تا گرفتن خطاهای متعدد آنهم در روزی که شاهین ۱۰ نفره برای هر سه امتیاز عطش زیادی داشت تا از کورس عقب نماند.

 

 

یک پنالتی حساس گرفت تا شاهین در بازی بماند!

علی نعمتی دروازبان گرگانی شاهین شهرداری که دومین فصل حضورش را در بوشهر سپری می کند با مهار یک پنالتی در همان نیمه اول باعث شد تا شاهین در بازی بماند و به تعبیری یکی از بهترین های تیمش لقب گرفت.نعمتی که فصل قبل هم نشان داده بود گلر پنالتی گیری است با این نمایش یک خبر خوب به سرمربی تیمش داد که می تواند روی وی بیش از گذشته حساب کند!

 

 

 

 

اشک های محبی و یک تجربه گرانبها در همین ابتدای راه

 

محمد محبی در بازی شاهین و نود ارومیه یک کارت قرمز مشکوک گرفت که خیلی ها اعتقاد داشتند مستحق آن جریمه سخت داور نبوده!

جوان اول این روزهای فوتبال بوشهر که در فصل گذشته ۶ گل و تعداد بالایی پاس گل داد و یکی از عوامل صعود شاهینی ها به لیگ یک بود در این فصل هنوز گلی را به ثمر نرسانده اما همچنان یکی از ستون های محرک تیم فکری است.محبی جوان در ۱۹ سالگی اولین اخراج زندگی فوتبالی اش را تجربه کرد تا اینگونه اشک ریزان و با دلداری کاپیتان و سرپرست تیمش راهی رختکن شود.شاید این اخراج برای محبی در ادامه راه فوتبالی اش یک تجربه بزرگ باشد و دیگر رنگ کارت قرمز را نبیند!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.