هفته هشتم لیگ دسته دوم/ ایرانجوان بوشهر ۰ چوکا تالش ۱ / ایرانجوان نه بردن و نه گل زدن بلد بود تا بازنده شود!

شناسه خبر: 14066
تاریخ انتشار: 13 آبان 1397

هفته هشتم لیگ دسته دوم کشور برگزار شد و ایرانجوان بوشهر در یک بازی خانگی سه امتیاز حساس را از دست داد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر محمد نوازی که در این بازی وفایی و غلامی در خط حمله قرار داده بود که البته دومی بیشتر مهاجم کاذب تیمش لقب گرفت،بازی را خوب شروع کردند و از همان ابتدا برای گلزنی انگیزه داشتند اما نداشتن یک بازی تمام کننده و البته دفاع چند لایه حریف باعث شد تا بوشهری ها به گل نرسند.

 

اولین جرقه بازی با شوت محمد رضا احمدی زده شد که گلر چوکا در دو ضرب آن را مهار کرد.ایرانجوان که با میدان داری اسدزادی و خالق پناه سعی داشت به گل برسد اما این اتفاق رخ نداد تا نیمه اول بدون گل خاتمه یابد.

 

در نیمه دوم ایرانجوان باز هم تیم برتر میدان بود اما در خط حمله هیچ اتفاق مثبتی را شاهد نبودیم تا بازی بدون حادثه دنبال شود که بالاخره روی ارسال محمد جواد ماهینی و ضربه سر خالق پناه یخ بازی آب شد.در ادامه تعویض ها برای تیم بوشهری هم کارساز نشد تا روی یک غافلگیری و غیبت خضر باغبان مصدوم در آن لحظه دروازه ایرانجوان باز شد!

 

این باخت و البته سوت های داور و کمک داور مسابقه روی اعصاب بوشهری ها بود اما ایرانجوان برای بردن خیلی کار دارد و با وجود گذشت هشت هفته هنوز از یک تیم هجومی و مقتدر خبری نیست!

 

ایرانجوان با ۵ امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار گرفت.

 

ترکیب ایرانجوان:نیما ملایی-خضر باغبان-حسن حاجب-رضا حسن پور قلائی-محمدجواد ماهینی-احسان اسدزاده-پویا خالق پناه(۵۵محمد پولادی)-محمدرضا احمدی(۷۰داوود جنه)-محمد غلامی-محسن وفایی-حسین قدرتیان{۷۵عباس چاپی}


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.