محمد نوازی سرمربی ایرانجوان:داور در شکست ما مقابل چوکا تاثیر مستقیم داشت!طرفداری که اعتراض میکند باید بداند که بازیکن من ۴،۵ ماه است هیچ پولی نگرفته!

شناسه خبر: 14219
تاریخ انتشار: 16 آبان 1397

محمد نوازی سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت:عامل اصلی شکست ما مقابل چوکا داور مسابقه بود.

به گزارش فوتبال بوشهر سرمربی ایرانجوان که روی خط برنامه تلوزیونی نشان آمده بود و با مجتبی صالح احمدی در این باره صحبت کرد و ادامه داد:داوری بخشی از فوتبال است و او هم حق اشتباه دارد اما این چندمین بازی است که در خانه از داوری ضربه می خوریم.بازیکنان ما تحت تاثیر داوری قرار گرفتند.نباید از واقعیت فرار کرد و ما خودمان هم اشتباه داشتیم اما داور مسابقه روی روند بازی تاثیر مستقیم داشت.

وی افزود:بازیکنان جوانی داریم و بضاعت ایرانجوان همین است ولی متاسفانه پشت این جوانی و انگیزه هیچ حمایتی نیست.معضل اصلی ما مشکلات مالی است ،طرفداران ایرانجوان حق دارند هر چه دوست دارند به ما بگویند اما اینکه هیچ اطلاعی از وضعیت تیم ما ندارند جالب نیست! اگر طرفداری شروع کند به فحاشی یا اعتراض، باید بداند که بازیکن جوان ما ۴ ،۵ ماه است که هیچ پولی نگرفته و این اتفاق خوبی نیست.

سرمربی ایرانجوان در مورد بازی تیمش تصریح کرد:تعطیلی بازی ها باعث شد تا روال تیم از دست برود با این وجود سعی کردیم با برگزاری بازی دوستانه از جریان لیگ خارج نشویم.در نیمه دوم تعویض های ما جواب نداد و یک مقدار کم کاری بچه ها باعث رقم خوردن این نتیجه گردید.روی صحنه ای که گل خوردیم داور خیلی تاثیر گذار بود ،روی مدافع ما خطا انجام شد و فکر میکنم آن گل هم آفساید بود!

صالح احمدی در مورد جوانی تیم ایرانجوان از نوازی پرسید و ادامه کار که وی پاسخ داد:بازیکنان با تجربه ما به شرایط آرمانی نرسیده اند! شهر کوچک است و توقعات از بازیکنان بالاست،انتظار دارم طرفداران صبر و حوصله به خرج دهند و قرار نیست هر طرفداری روی سکو فقط دوست و رفیق خودش را تشویق کند!

نوازی در خاتمه گفت:هیچ پولی به تیم تزریق نشده و امیدوارم هر چه زودتر مسئولان به یاری ایرانجوان بیایند.نمیدانم دلیلش چیست و این شیطنت ها از کجاست اما چرا از ایرانجوان حمایت نمی شود بر من هم پوشیده است!من هستم و کارم را ادامه خواهم داد.فوتبال است یا میبری یا بازنده ای و باید با این مسائل کنار آمد.تلاش میکنیم تا ایرانجوان از این وضعیت خارج شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.