دشتی مکان رئیس هیات فوتبال گناوه شد

شناسه خبر: 35782
تاریخ انتشار: 10 دی 1400

مرتضی خضری: صادق عبدالهی بعد از ۲۳ ماه فعالیت بدون وقفه در هیات فوتبال گناوه و در بارانی بدون وقفه، کلید اتاق جدید هیات فوتبال را تحویل داد. در ساعت‌های پایانی نهمین روز از دی ماه ۱۴۰۰ صادق عبدالهی جای خود را به مهدی (مهراب) دشتی‌مکان داد. دو داوری که چند سال پیش با هم مسابقات شهرستانی، استانی و کشوری را قضاوت می‌کردند، هیات فوتبال شهرستان گناوه را دست به دست کردند.
در اتاق جدید هیات فوتبال گناوه مراسم تودیع و معارفه رئیس قدیم و جدید و در حضور امیرحسین محتشم رئیس هیات فوتبال استان بوشهر و رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه انجام شد.

تعداد زیادی از تیم‌ها با لوح تقدیر از صادق عبدالهی تقدیر کردند.
در این مراسم و در کنار محتشم و عمادی، محمد افتخاری و محمد فریدونی دو پیشکسوت فوتبال جهت اهدا لوح حضور داشتند.
▪رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان اولین سخنران این مراسم بود و از زحمات عبدالهی تقدیر کرد. عمادی اظهار داشت: آقای عبدالهی در تمام رشته‌های ورزشی، اداره ورزش و جوانان را کمک کرده است و امیدواریم آقای دشتی‌مکان هم در فوتبال گناوه موفق باشد. رئیس اداره ورزش و جوانان در ادامه بیان داشت: با رسانه‌ها رابطه تنگاتنگی داشتیم و از تجربیات آن‌ها استفاده کردیم.
▪صادق عبدالهی پرونده خود را به خوبی بست و موفقیت هیات فوتبال را حاصل تیم همراه خود دانست و از عملکرد هیات فوتبال دفاع بی‌چون و چرایی کرد‌.
عبدالهی بیان کرد: در بحث آموزش بهترین‌ هیات استان بودیم و همین آموزش بود که باعث جذب نیروهای جدید شد.
صادق عبدالهی اظهار داشت: مخالفین آقای محتشم چندین بار تماس گرفتند که دلیل رفتن شما اختلاف با آقای محتشم است که قاطعانه گفتم، خیر، من و آقای محتشم کنار هم بودیم و با هم پیش رفتیم.
عبدالهی در پایان گفت: مشکلات زیادی در فوتبال بود و ما سعی کردیم مشکلات را کم کنیم و برای آقای دشتی‌مکان هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم حاصل این تلاش‌ها را در سال‌های آینده ببینیم.
▪مهدی دشتی‌مکان لحظاتی قبل از تحویل هیات فوتبال گفت: آمدم در هیات فوتبال کار کنم و کار کنم و کار کنم.
اولویت‌ هیات آینده، زمین چمن مناسب و داشتن نماینده قوی در فوتبال کشوری است.
داشتن تیم‌های قوی در شهرستان و استان هم از برنامه‌های هیات جدید است. شک نکنید این هیات با افراد لایق، توانمند و فوتبالی تکمیل می‌شود و کاری می‌کنیم که مورد تایید جامعه فوتبالی باشیم.
فوتبال گناوه به یک جهش عالی نیاز دارد.
▪امیرحسین محتشم از رفتن عبدالهی سخت ناراحت و نگران بود. محتشم در پایان مراسم اظهار داشت: با افتخار می‌گویم، صادق عبدالهی بهترین رئیس هیات فوتبال در میان شهرستان‌ها بود. دکتر عبدالهی زیرساخت‌های فوتبال گناوه را توسعه داد و چند بعدی بود. توسعه همگانی را در فوتبال گناوه انجام داد.
در بعد آموزش از همان ابتدا با برنامه بودند. از مهره‌های کلیدی استفاده کردند و رونق فوتبال حاصل عملکرد ایشان بود.
آقای دشتی‌مکان هم از جامعه فوتبال هستند و قطعاً مسیر را ادامه خواهند داد.
▪جلسه معارفه در ساختمان جدید هیات فوتبال گناوه برگزار شد
▪محتشم زیر بارش شدید باران روبان قرمز را قیچی کرد.
▪پیراهن شماره ۸ تیم ملی از سوی محتشم به صادق عبدالهی اهدا شد.
▪باید منتظر ماند و دید دشتی‌مکان شانزدهمین رئیس هیات فوتبال شهرستان گناوه چه کسانی را در کنار خود قرار خواهد داد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.