ابراهیم صالحی:واقع باشیم ،جدال با تیمهای مدعی قهرمانی سخت است/به داد تیم پارس جنوبی جم برسند تا باز شگفتی ساز شویم

شناسه خبر: 14316
تاریخ انتشار: 21 آبان 1397

ابراهیم صالحی در گفت و گو با ایلنا، درباره برتری پارس جنوبی جم مقابل پیکان گفت: متوجه بودیم که بازی سختی داریم و باید به سه امتیاز برسیم. کادرفنی به خوبی تیم حریف را آنالیز کرده بود و خداراشکر خیلی خوب برنامه‌ها را اجرا کردیم تا به برتری برسیم. خیلی خوشحال هستیم که بعد از چند هفته به نتیجه دلخواهمان رسیدیم. تصمیم داریم با این استارت خوب سه بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل اول را هم با برتری پشت سر بگذاریم تا با روحیه نیم فصل دوم را شروع کنیم.

او درباره گلزنی به پیکان گفت: این سومین گل من بود؛ خداراشکر نتیجه زحمات بچه‌ها را به گل تبدیل کردیم و پاس آقای نوری فوق العاده بود. در فاز هجومی تیم خوبی داریم و به هر حال نتوانسته بودیم طی چند هفته گذشته به نتیجه دلخواه برسیم. ان شاء الله این روند ادامه دار باشد.

مهاجم پارس جنوبی درباره اینکه طی چند هفته گذشته از عملکرد داوران ناراضی بودند، گفت: بالاخره داوری جزوی از فوتبال است اما بازی با سپیدرود داوری خیلی یک طرفه بود؛ دو پنالتی برای ما نگرفت و توپی که برای حریف پنالتی گرفت از نظر خیلی از کارشناسان پنالتی نبود. بازی با صنعت نفت هم همینطور که با پنالتی در دقایق پایانی سه امتیاز به یک امتیاز تبدیل شد. امیدواریم از این به بعد عدالت مانند همیشه رعایت شود.

صالحی درباره چهارمین پیروزی پارس جنوبی در فصل جاری گفت: بازی سپاهان جلو بودیم و بازی با صنعت نفت هم همینطور. به هر حال فوتبال برخی اوقات روی خوش به شما نشان نمی‌دهد و امیدواریم که این بدشانسی با برتری مقابل پیکان تمام شده باشد تا روی نوار برد بیفتیم. به هر حال حدود ۷۰ درصد از ترکیب اصلی فصل گذشته ما از تیم جدا شدند و تا بازیکنان جایگزین شده جا بیفتند خیلی سخت می‌شود. در لیگ برتر هم شما بخواهید تا وقف پیدا کنید فرصت نیاز داشت و طی هفته‌های گذشته هم خوب بازی کردیم و بازی‌های پرگلی داشتیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم. بازیکنان جوان و خوبی داریم و از این به بعد امید داریم بدشانسی‌ها تمام شده باشد.

دو رده با کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فاصله دارید؛ به نظر شما پارس جنوبی آسیایی می‌شود یا خیر؟ صالحی در پاسخ به این سوال گفت: واقع بین که باشیم واقعا سخت است که با تیم‌ها مطرح و قدرتمندی مانند تراکتورسازی، سپاهان و پرسپولیس دشوار است ولی ما هم شخصیت‌مان را نشان داده‌ایم و در بازی‌های خانگی خیلی قوی ظاهر می‌شویم. در تلاش هستیم تا رتبه‌ای در شان مردم شهر جم کسب کنیم و با جایگاه فعلی هم می‌توانیم به کسب سهمیه امیدوار باشیم. در فوتبال چیزی بعید نیست ولی در نیم فصل دوم شرایط سخت‌تر می‌شود. مسابقات لیگ برتر ما با حضور بازیکنانی مانند آقای شجاعی و دژاگه جذاب تر شده است و همین باعث می‌شود قهرمانی پیش بینی نشدنی باشد. فصل پیش ما در نیم فصل اول شرایط نسبتا بهتری نسبت به ادامه مسابقات داشتیم اما این فصل برعکس می‌شود و در نیم فصل دوم دوباره شگفت انگیز می‌شویم.

صالحی درخصوص حمایت طرفداران باوجود اینکه با شرایط نامناسب مالی روند نتیجه گیری افت محسوسی داشته است، گفت: تیم ما متعلق به مردم جم است و از مسئولان شهری درخواست داریم به داد تیم ما برسند؛ آقای رضاییان تلاش‌های مداومی دارند اما دست تنها هستند. با تغییر و تحولی که در منطقه ویژه ایجاد شده است قرار شده به تیم ما کمک شود و اینکه آقای تارتار هم حق دارند چون از اول فصل فکر نمی‌کنم دریافتی داشته باشند و این را هم می‌دانیم که سایر تیم‌ها هم شرایط سختی دارند اما امیدواریم که با ورود مسئولان شهری مشکلات ما برطرف شود. باید به آقای رضاییان و تارتار خسته نباشید بگوییم که در شرایط دشوار تلاش‌های زیادی داشته‌اند.

 

منبع:ایلنا


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.