پورحیدر نشان داد که یک جنتلمن است+عکس

شناسه خبر: 34970
تاریخ انتشار: 22 آبان 1400

لیگ برتر بزرگسالان استان در فصل جدید آنقدر جذاب و البته پر حاشیه دنبال می شود که نگاه ویژه رسانه ها را به سمت این رقابتها معطوف کرده است.

بالای جدول چند تیم برای رسیدن به جام قهرمانی تلاش میکنند و در تعطیلات دو هفته ای که آغاز شده ،تیمها تمرینات فشرده خود را رها نخواهند کرد.

لیگ امسال مربیان جوان و با انگیزه در سراسر استان را در معرض دید قرار داده تا توانایی های خود را محک بزنند .مهرداد پورحیدر بازیکن سابق تیمهای شاهین بوشهر،امید و توحید که شوتهای او در تیم منتخب جوانان همواره زبانزد بود امسال روی نیمکت گسار نشسته و یک تیم مدعی را روانه رقابتها کرده است.

پورحیدر کنار زمین آرام و بدون حاشیه تیمش را هدایت کرد و حتی در بازی نسبتا جنجالی آبی دلان و گسار سعی کرد داور مسابقه را تا ورودی راهروهای ورزشگاه شهید بهشتی مشایعت کند و نشان دهد برای رسیدن به برد باید آرام و صبورانه همه جوانب را در نظر گرفت.او که از شاگردان استاد غریب زاده در تیم منتخب جوانان بوشهر هم بوده شاید طی این سالها سر و صدای زیادی نکرده اما حالا که فضای کار برایش فراهم شده می خواهد نشان بدهد که می تواند نام جدیدی در میان مربیان بومی لقب بگیرد.

پورحیدر و مربیانی نظیر او  در پایین ترین سطح هم مربی گری میکنند تا نشان دهند ظرفیت های بالایی دارند یک پیام ساده هم دارند:مربیان بومی میدان ببینند و به آنها فضای کار داده شود توانایی کارهای بزرگ را دارند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.