میلاد فیاض بخش:خیلی زود بر می گردم،هیچ لذتی بالاتر از این نیست که با تیم شهر خودت لیگ برتری شوی!

شناسه خبر: 14455
تاریخ انتشار: 24 آبان 1397

میلاد فیاض بخش در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار فوتبال بوشهر از اخرین شرایط جسمانی اش حرف زد.

 

هافبک شاهین شهرداری که در بازی مقابل آلومینیوم اراک مصدوم شد تا طرفداران تیمش نگران وضعیت وی شوند این روزها با آب درمانی و فیزیوتراپی مشغول آماده سازی خود است تا هر چه سریعتر به تمرینات شاهین بازگردد.

 

وی ابتدا گفت:مصدومیت بخشی از فوتبال است که باید با ان کنار آمد.شکر خدا تمریناتم را شروع کرده ام و انشالا تا نیم فصل می توانم در تمرینات تیم شرکت کنم.من مصدومیت های سخت از این را هم تجربه کرده ام و اکنون تنها به بازگشت مقتدرانه فکر میکنم.

 

فیاض بخش از سرمربی تیمش تشکر کرد و افزود:محمود فکری به اتفاق مدیر عامل باشگاه بعد از عمل جراحی به منزل امدند و همین برایم ارزش داشت که مسئولان باشگاه به فکر بازیکن مصدوم خود نیز هستند.من تجربه این را دارم که مصدوم شده باشم اما مسئولین باشگاه حالی هم نپرسند اما رفتار آقایان  فکری و باستین برایم ارزشمند بود.

 

هافبک شاهینی ها تصریح کرد:روزی که لیگ یک را رها کردم و به لیگ دو آمدم دقیقا می دانستم ریسک بزرگی کردم اما همان روز قرارداد با شاهین شهرداری از خدا خواستم اتفاقات خوبی برایم رقم بخورد که شکر خدا همان سال لیگ یکی شدیم و امسال هم حس میکنم می توانیم لیگ برتری شویم.درست که لیگ یک شرایط سخت و خاص خودش را دارد اما شاهین تماشاگر دارد که این نعمت بزرگ می تواند در روزهای سخت بخصوص بازی های خانگی برای ما مهم باشد. تقریبا مدعیان صعود در لیگ امسال مشخص هستند که شاهین شهرداری هم یکی از انهاست و هیچ لذتی باالتر از این نیست که با تیم شهر خودت لیگ برتری شوی!

 

 

فیاض بخش در خاتمه گفت:در این مدت طرفداران تیم ،همبازیان و خیلی از دوستان با پیامهای خود من را شرمنده کردند و همین انگیزه من را برای بازگشت زودهنگام و با قدرت چند برابر کرده است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.