همه حاشیه های دیداری که ایرانجوان پیروز نشد:مدیر عامل و کادر فنی از شعار “حیا کن ،رها کن” بی نصیب نماندند!

شناسه خبر: 14595
تاریخ انتشار: 28 آبان 1397

ایرانجوان بوشهر در پایان هفته دهم رقابتهای لیگ دسته دوم موفق نشده،سه امتیاز از بازی های خانگی بدست بیاورد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر تساوی ۲بر۲ خانگی این تیم بوشهری اصلا برای هوادارانش خوشایند نبود تا جاییکه در پایان بازی اتفاقات زیادی رخ داد که حاشیه های این بازی پیش روی شماست!

 

اولین اتفاق عجیب بازی رنگ لباس دو تیم بود که ایرانجوان سبز پوشید و تیم میزبان قرمز،در حالی که ایرانجوان سالهاست پیراهن قرمز را در دیدارهای خانگی بر تن می کند!

 

پرویز عبدی پور رییس کمیته مسابقات هیات فوتبال که ماجرای استعفای او چند روزی سوژه رسانه ها شده بود ،با حضورش در این بازی به حرف و حدیث ها خاتمه داد و با کت و شلواری اتو کشیده کنار زمین حضور داشت.

 

ابتدای بازی بازار ماچ و بوسه داغ بود! محسن وفایی بازیکن همدانی ایرانجوان نزد نیمکت تیم همشهری خود رفت . با انها خوش و بش کرد.حسین کاظمی که فصل گذشته در ایرانجوان توپ زذه بود با پیراهن شهرداری همدان مقابل تیم اسبقش قرار گرفت و ابتدای بازی نزد بوشهری ها رفت.

 

ایرانجوان هنوز ارنج اصلی خود را نشناخته و نوازی در این بازی هم نسبت به بازی گذشته با تغیراتی وارد زمین شد!

 

هادی دغاغله که در این بازی از ابتدا برای ایرانجوان به میدان آمد ،نشان داد هنوز کیلوهای اضافه برای آب کردن دارد و خیلی زود در بین دو نیمه تعویض شد!

 

سرمربی و مربی ایرانجوان در طول بازی با کنایه های عجیبی برخی بازیکنان خود را صدا می زدند که جای تعجب داشت!

 

علی ملایی دروازبان ایرانجوان با وجود دریافت دو گل ،چند موقعیت خوب گلزنی را حریف گرفت و در حقیقت ستاره تیمش بود.

 

سجاد مشایخ کاپیتان با تجربه ایرانجوانی ها وقتی گل اول تیمش را به ثمر رساند ،در حالی که بر پیراهن تیمش بوسه می زد از همبازیانش درخواست داشت تا توپ را زودتر به میانه میدان بیاورند.

 

محمد جواد ماهینی مدافع راست ایرانجوانی ها که روی گل تیمش تاثیر داشت و اکثر ضربات آزاد را ارسال میکرد در یک صحنه برخورد شدیدی با مهاجم همدانی داشت اما با تعصب مثالزدنی تا آخر بازی حضور داشت.

 

رضا حسن پور مدافع راست دو فصل اخیر ایرانجوان برای چندمین بازی متوالی در پست دفاع چپ به بازی گرفته شد اما به دلیل مصدومیت در دقیقه ۳۰ جای خود را به حسین غریبی داد.

 

بعد از گل دوم مهمان همدانی شعار هواداران ایرانجوان آغاز شد . از وزیری مدیر عامل تا هیات مدیره و سهامدار ،همگی مورد اعتراض هواداران قرار گرفتند.

یکی می گفت ما اشتباه کردیم تاوان اشتباهمان دادیم اما شماها بروید!دیگری می گفت به چه زبانی بگوییم بروید آبرو برای ایرانجوان نمانده است! برخی رو به نوازی می گفتند اگر آمده ای بوشهر تا کارنامه مربی گری داشته باشی همینجا تمام کن و برو تا وضعیت تیم بدتر نشده! عده ای می گفتند کو آن مبلغ ۸ میلیاردی که وعده داده بودند! یکی خواستار استعفای دسته جمعی شد و برخی می گفتند از باشگاه رقیب الگو بگیرید که حرف یک نفر بزرگتر را گوش میدهند! برخی میگفتند در تمرین دو روز قبل سیلی به گوش بازیکن زده اند و این چه رسم تیمداریست و همه اینها اتفاقاتی بود که ایرانجوان در بدترین روزهای دو دهه اخیر خود تجربه کرد !

 

محمد رضا احمدی بازیکن جوان ایرانجوان وقتی در واپسین دقایق بازی گلزنی کرد ،از شدت خوشحالی لباسش  را بیرون آورد!

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.