متن پیام محمد اسدی رییس هیات فوتبال شهرستان جم به مناسبت روز خبرنگار

شناسه خبر: 11337
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1397

محمد اسدی رئیس هیات فوتبال شهرستان جم ، به مناسبت روز ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار، سالروز شهادت شهید محمود صارمی، طی پیامی این روز را به خبرنگاران بویژه ورزش نویس استان بوشهر تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال جم در متن این پیام آمده است:

هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است، که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند.

این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران ابراز نموده، دست همه اصحاب قلم را برای ادامه تعاملات و همکاری های سازنده به گرمی می فشارم.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه و جامعه اطلاع رسانی، از همراهی، توجه ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت‌های هیئت فوتبال شهرستان جم و پوشش جامع مسابقات لیگ برتر قدردانی نموده و برای شما خبرنگاران متعهد، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه را از خداوند متعال خواهانم.

محمد اسدی -رییس هیئت فوتبال شهرستان جم


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.