محمد نوری :مشکلات حل نشود نیم فصل دوم به مشکل بر می خوریم،می خواهیم همچنان در جم نبازیم

شناسه خبر: 14744
تاریخ انتشار: 05 آذر 1397

محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار “ورزش سه” درباره دو پیروزی متوالی پارس جنوبی جم، شرایط این تیم و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

موقعیت خاصی به حریف ندادیم

بازی با ذوب آهن بازی خوبی برای ما بود. اکثر دقایق نیمه اول این مسابقه در اختیار ما بود و توانستیم با زحمت بچه ها به گل هم برسیم. آنها در زمین خودشان بازی می کردند و طبیعی است که دوست نداشتند بازنده باشد. به همین خاطر در نیمه دوم فشار بیشتری آوردند اما سازمان دفاعی ما خوب کار کرد و فکر می کنم موقعیت خاصی به حریف ندادیم.

 

منصوریان موفق می شود

من شک ندارم علیرضا منصوریان در ذوب آهن موفق می شود. او مربی خوبی است که تیم هایش زیبا بازی می کنند. روزهای اول مربیگری منصوریان است و باید فرصت بدهیم تا کارش را انجام دهد و قطعا روزهای خوب و خوشی برای او رقم می خورد.

شانسی پنجم جدول نیستیم

اینکه پارس جنوبی در اینجای جدول حضور دارد، شانسی نیست. ما نسبت به همه تیم های بالانشین جدول هزینه خیلی کمتری انجام دادیم اما مشخص است که روی این تیم کار شده است. روی نفرات کار فنی صورت گرفته و اگر کیفیت بازی های ما را نگاه کنید، به خوبی تشخیص می دهید که چقدر تیم خوب و قدرتمندی هستیم. ما در همه بخش ها قابلیت های خوبی داریم که باید استفاده کنیم و روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

 

 

خوشحالم در پارس جم بازی می کنم

خوشحالم که در پارس جم حضور دارم. مهم ترین مساله در تیم ماکه باعث موفقیت هایمان شده یکدلی و رفاقتی است که در پارس وجود دارد. همه ما دوست داریم به تیم کمک کنیم و رابطه اعضای تیم فوق العاده است. انشاالله این روند خوب را ادامه دهیم.

دوست داشتیم عکس تیمی متفاوتی بگیریم

عکس تیمی که در ابتدای بازی با ذوب آهن انداختیم یک اتفاق نو بود. طبق هماهنگی که با بچه ها داشتیم تصمیم گرفتیم من، محسن بنگر و رحمان احمدی در عکس تیمی جلو بنشینیم و بقیه بچه ها پشت سر ما باشند. البته ما بازیکنان باتجربه دیگری مثل نورمحمدی و نقی زاده هم داریم که به علت مصدومیت بازی نکردند. دوست داشتیم یک عکس متفاوت بیندازیم و توانستیم این کار را انجام دهیم. عکس زیبایی هم شد و انشاالله این همدلی تا پایان فصل در تیم پارس جنوبی وجود داشته باشد.

 

مشکلات حل نشود، نیم فصل دوم افت می کنیم

مشکلات مالی ما آنقدر درباره‌اش صحبت کردیم، دیگر لوث شده است. بازیکنان تیم ما فقط ۱۵ درصد از قراردادهایشان را گرفتند و کادرفنی نیز هنوز یک ریال دریافت نکرده است. با این وجود همه مان در همه مسابقات با جان و دل بازی می کنیم. فکر می کنم وقتش رسیده مسئولان شهری و استانی کاری انجام دهند. پارس جنوبی نماد استان بوشهر و نماد شهرستان جم است. من خودم شهرستان جم را با نام پارس شناختم و این تیم دلخوشی یک شهر و استان است. مردم جم با شور و اشتیاقی که دارند همواره حمایت مان کردند و از آنها ممنونیم. در این شرایط از همه مسئولان مثل استاندار، فرماندار و … می خواهم به شرایط مالی پارس رسیدگی کنند. اگر این روند ادامه داشته باشد، تیم در نیم فصل دوم دچار افت شدیدی می شود و به همین خاطر امیدوارم مشکلات پایان یابد.

 

می خواهیم همچنان در جم نبازیم

بازی سختی با تراکتورسازی داریم. تراکتور تیم خوب و پرمهره ای است و از زمانی که زنوزی آمده شرایطش بهتر شده است. با این حال ما نیز در خانه بازی می کنیم و حتما می دانید که تاکنون در جم نباخته ایم. قطعا تلاشمان را انجام می دهیم و امیدوارم هر تیمی لیاقت داشته باشد، برنده مسابقه شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.