فکری پس از برد مقابل مس رفسنجان:بازیکنانم با جان و دل بازی میکنند،کادر فنی آنها سعی داشتند بازی را به تشنج بکشند!برای خودم هم عجیب است امسال اینقدر مصدوم داریم

شناسه خبر: 14807
تاریخ انتشار: 05 آذر 1397

محمود فکری سرمربی شاهین شهرداری پس از برد تیمش مقابل خبرنگاران گفت:بازی خوبی را بردیم هر چند برخی حواشی را در این بازی شاهد بودیم وگرنه در همان نیمه اول باید سه گل می زدیم.

 

به گزارش فوتبال بوشهر فکری با بیان این مطلب ادامه داد:بازیکنانم با جان و دل بازی میکنند و یک شخصیت تیمی را به نمایش میگذارند.این شخصیت تیمی ما مدیون زحمات همین بازیکنان است که برای شادی این مردم تلاش میکنند.خدا را شاکرم که نتیجه بسیار خوبی گرفتیم.

 

سرمربی شاهین شهرداری تصریح کرد:یک روز تاخیر در برگزاری بازی نمی تواند بهانه خوبی باشد برای شکست تیم حریف! انها از شروع بازی به وقت کشی پرداختند و حتی سعی داشتند داور مسابقه را فریب بدهند که خوشبختانه داور مسابقه باهوش عمل کرد.بعد از گلزنی ما به فوتبال بازی کردن رو آوردند.متاسفانه تیم حریف و کادر فنی انها بدنبال تشنج در بازی بودند که خوشبختانه با سه گل پاسخ آنها را دادیم.

 

وی پیرامون اخراج و درگیری خودش اینگونه توضیح داد:در آن صحنه داور مسابقه کاملا اشتباه کرد و درگیری مربی انها اصغر اکبری با یکی از مربیان ما بود و داور چهارم اشتباه کرد.من رو به اصغر اکبری فقط گفتم آرام تر بازی را دنبال کن و با او درگیری نداشتم اما داور مسابقه فکر کرد ما با یکدیگر درگیر شدیم! در بین دو نیمه هم مربی آنها بی احترامی کرد و حتی شنیدم در مصاحبه گفته که من حرفی بدی نزده ام!من با او کاری نداشتم و حرفم با داور چهارم بود اما وی به من گفت برو برو ولی دلیلی نداشت او به من این حرفها را بزند هرچند که من هم عصبی شدم و کلمه  زشتی را بکار بردم که درست نبود!

 

فکری افزود:متاسفانه برخی جاها داورها با ما نامهربانانه برخورد میکنند  اما واقعیت این بود که حریف دوست داشت با شلوغ کاری و جو خراب کردن نتیجه بگیرند اما بازیکنان و نیمکت ما باهوش بودند.

 

وی در خاتمه عنوان کرد:متاسفانه امسال مصدومان زیادی دادیم که جای تعجب دارد .شاید من تجربه کار در شرجی بالا را نداشتم و شاید خوب ریکاوری و تغذیه نشدند اما با توجه به حضور نفرات جایگزین خوب که در لیست وجود دارد ، نگرانی نداریم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.