فوتبال ساحلی،پارس جنوبی الگوی ثبات و اقتدار/ یادداشت

شناسه خبر: 1485
تاریخ انتشار: 01 شهریور 1396

فوتبال ساحلی ؛ پارس جنوبی الگوی ثبات و اقتدار
یادداشت: عبدالرضا کللی

فوتبال ساحلی از اولین روزهای حیات خود در کشور با بوشهریهای خوش تکنیک و خلاق عجین و آمیخته شد و این برادران طبیب نژاد و تیم دریانوردان بودند که به این رشته ورزشی به نوعی هویت بخشیدند تا این رشته زیبا و مهیج در شهر بوشهر به عنوان یک پایگاه ثابت شناخته شود.

در چند سال اخیر و ورود پارس جنوبی به این وادی و زحمات بهرام رضاییان و اکبر فرید در سطح مدیریتی این تیم و همچنین درایت کادر فنی و انتخاب صحیح بازیکنان این تیم را تبدیل به یکی از بی حاشیه ترین تیمهای ورزشی کشور نموده است تیمی که با ثبات و اقتدار کامل در لیگ برتر فوتبال ساحلی گام بر می دارد.

در کنار این حضور موفق پرداختن به فوتبال پایه نیز در دستور کار قرار گرفته است که در همین جهت شاهد ظهور پدیده هایی هستیم که نوید روزهای درخشانتری برای فوتبال ساحلی استان می دهد.

در این بین با برنامه ریزی مدون تری بایستی قدمهایی رو به جلوتر برداشت و همکاری متقابل مجموعه پارس جنوبی، اداره کل ورزش، هیات فوتبال استان و حتی دیگر ارگانهای مرتبط می تواند استان بوشهر و باشگاه پارس جنوبی را به عنوان یک قطب بین المللی در این رشته معرفی کند.

آنچه بیش از هر چیز ضروری به نظر می رسد حفظ، تجهیز و تقویت زیر ساخت ها، تامین منابع مالی برای راه اندازی یک آکادمی فوتبال ساحلی با امکانات کافی در مرکز استان و شهرستانهای مستعد، تاسیس زمینهای فوتبال ساحلی مناسب در مناطق ساحلی استان و شناسایی استعدادها، تربیت و آموزش مربیانی جدید برای فوتبال ساحلی و ارائه راهکارهایی برای ترغیب نسل نوجوان و جوان و همچنین خانواده ها در جهت جذب آنها می تواند افقی جدید را برای این رشته مفرح و زیبا ترسیم کند.

بهرحال موفقیت های اخیر پارس جنوبی در فوتبال ساحلی اتفاقی نبوده و نیست و انتظار می رود با ثبات مدیریت و برنامه ریزی گامهای بعدی بلندتر برداشته شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.