محمد تقوی سرمربی تراکتور:کری نمی خوانم اما گفته بودم در جم پیروز می شویم

شناسه خبر: 15000
تاریخ انتشار: 10 آذر 1397

محمد تقوی در نشست خبری بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل پارس جنوبی جم، گفت: خوشحالم بازیکنان ما به این باور رسیدند در هر شرایطی می‌توانند برنده شوند.

سرمربی تراکتورسازی تأکید کرد:‌ یکی از مهمترین مسائل در فوتبال باور داشتن نسبت به برد است. مربی نیستم که به دنبال بهانه باشم اما ساعت ۱۱ امروز متوجه شدیم یکی از بازیکنان ما نمی‌تواند بازی کند. برنامه‌های ما بعد از این اتفاق برهم‌ خورد. خوشحالم بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و برد را باور داشتند. مقابل تیمی که در خانه شکست نخورده بود برنده شدیم. پارس یکی از تیم‌های با کیفیت است.

وی در مورد جو ورزشگاه، عنوان کرد: ورزشگاه جو بسیار خوبی داشت. هر چند که انتظار داشتم ورزشگاه پر شود ولی به دلیل برگزاری بازی در ابتدای هفته بخشی از ورزشگاه خالی بود.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه قبل از بازی کری‌ خوانده بود، گفت: اهل کری خواندن نیستیم و گفتم می‌خواهیم طلسم نباختن پارس جنوبی را بشکنیم. طلسم برای شکسته شدن است و خوشحالم که اولین باخت خانگی این تیم را رقم زدیم.

وی در مورد اینکه تراکتورسازی متمول پارس جنوبی را که شرایط بدی دارد شکست داد، گفت: نباید این حرف را در مورد تیم خودتان بزنید. پارس تیم خوبی دارد و پول دلیل بر داشتن تیم خوب نیست.

تقوی در مورد شرایط آنتونی استوکس عنوان کرد: من در مورد مسائل فنی صحبت می‌کنم. استوکس در اختیار باشگاه است و از باشگاه باید در این مورد سوال کنید.

سرمربی تراکتورسازی در رابطه با عملکرد داور، عنوان‌ کرد:‌ هیچ داوری بد نیست  و داور امروز قضاوت خوبی داشت.

وی در مورد اینکه استوکس با یک تیم یونانی قرارداد داشته و احتمال محرومیت وجود دارد، عنوان کرد: من در مورد مسائل فنی صحبت می‌کنم. لطفا در مورد بازی سوال کنید.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چرا هواداران تراکتورسازی در هر شهری که می‌روند اقدام به فحاشی می‌کنند، گفت: من ترکی بلد نیستم و متوجه شعارها نمی‌شوم اما امروز فحاشی نشنیدم.

وی در مورد عملکرد محمد طیبی، سلیمی و محسن فروزان سه بازیکن فصل قبل پارس جنوبی در تراکتورسازی، گفت: طیبی، سلیمی  و فروزان بازیکنان خوبی هستند و امروز عملکرد فوق العاده‌ای داشتند. در کل همه بازیکنان امروز خوب و با غیرت بازی کردند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.