شهرام بوشهری مربی دروازبانان ایرانجوان:مطمئن بودم عساکره پنالتی را خواهد گرفت،سرتلی نوید ظهور یک گلر خوب را برای بوشهر می دهد

شناسه خبر: 4796
تاریخ انتشار: 01 آذر 1396

شهرام بوشهری مربی دروازبانان ایرانجوان بوشهر گفت:مطمئن بودم عساکره پنالتی دقیقه ۹۲ را خواهد گرفت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر وی با بیان این مطلب ادامه داد:بازی سخت و سنگینی را پشت سر گذاشتیم و همین یک امتیاز مقابل تیم مدعی و سختکوش برق برای ما بد نیست! زمین لغزنده و هوای بارانی کار را برای دروازبان ما سخت کرده بود اما خوشحالم یک روز پر فروغ را پشت سر گذاشت.

 

بوشهری ضمن تقدیر از عملکرد درواربانان ایرانجوان تصریح کرد:دو گلر خوب و با تجربه را داریم که هر وقت درون دروازه قرار گرفته اند عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند.عساکره دیروز یکی از بهترینهای تیم بود و با مهار ضربه پنالتی روحیه را به تیم ما برگرداند.حس عجیبی داشتم و موقع نواختن ضربه آرامش داشتم که عساکره آن را مهار خواهد کرد.این را به خود او هم گفتم و حتی فریاد زدم مواظب ضرب دو باشید که علی توپ اول را مهار میکند!

 

مربی دروازبانان ایرانجوان افزود:به شکل سختی وارد بازی ها شدیم که همه آن را میدانند.به شخصه از کار با دروازبانان لذت میبرم و سعی می کنم با علم روز و تمرینات ویژه آنها را در یک سطح خوب نگه دارم.در همین تیم گلر جوانی داریم که همزمان در سه رده کار میکند.سرتلی جوان و است و ابتدای راه ، اعتقاد دارم با ادامه این روند نوید ظهور یک گلر خوب را برای بوشهر خواهد داد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.