حسین عبدالهی سرمربی امید گناوه:برخی صحنه ها در فوتبال آدم را اذیت میکند،بازیکنان حریف هر دقیقه مصدوم می شدند!

شناسه خبر: 29348
تاریخ انتشار: 08 دی 1399

حسین عبدالهی سرمربی امید گناوه گفت:سعی داشتیم در نیمه اول به حریفمان گل بزنیم اما غافلگیر شدیم و در نیمه اول دو گل دریافت کردیم.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر سرمربی امید گناوه بعد از تساوی خانگی تیمش مقابل علم و ادب تبریز  با بیان این مطلب ادامه داد:بین دو نیمه تذکرات لازم را به بچه ها دادیم ،نقاط ضعف خود را پوشش دادیم و شکر خدا جواب داد.

وی ضمن انتقاد از روش بازی تیم تبریزی تصریح کرد:بعضی مواقع در فوتبال برخی صحنه ها آدم را اذیت میکند.تیم حریف به دنبال فوتبال نبود و بعد از گلزنی به ما ،هر دقیقه از بازی یکی از بازیکنانش روی زمین افتاده بود ! شکر خدا که بازنده نشدیم اما ناراحتم در خانه پیروز نشدیم.

عبدالهی در مورد بازی هوایی تیمش اینگونه توضیح داد:طراحی بازی ما از خط دفاعی است ولی حریف با حضور چهار مهره به دفاع ما فشار آورد و من خودم از بچه ها خواستم رو به ارسال توپهای هوایی بیاورند که با آمدن تهمورثی دیدید که وضعیت ما روی هوا بهتر شد و حیف که تنها دو توپ ما تبدیل به گل شد.زمین ایده آلی نداریم ولی نسبت به فصل قبل خیلی بهتر شده اما هنوز خیلی کار دارد با این وجود از خیلی از زمینهای شهرهای دیگر بهتر است!

سرمربی امید گناوه در خاتمه گفت:کاش داور مسابقه برخورد شدیدتری با وقت کشی بازیکنان حریف داشت ولی در کل قضاوت بدی نداشت.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.