برگزاری همایش مسئولین کمیته جوانان هیاتهای فوتبال استانها +عکس

شناسه خبر: 37752
تاریخ انتشار: 31 تیر 1401

احسان دریانورد از استان بوشهر به عنوان نماینده استان در همایش مسئولین دپارتمان جوانان هیات های استان ها حاضر شد.

همایش مسئولین جوانان هیاتهای فوتبال استانها صبح امروز( جمعه ۳۱تیرماه) در سالن آمفی تئاتر به منظور نشست هم اندیشی مسئولین کمیته های جوانان هیاتهای فوتبال استانهای سراسر کشور و با هدف برنامه ریزی، همفکری، همبستگی و  اجرای برنامه های فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در این نشست غلامرضا جباری و یوسف جعفری به همراه ۲۸ مسئول کمیته جوانان استانها حضور داشتند.

غلامرضا جباری، رییس دپارتمان جوانان ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت: با برگزاری این سمینار قصد داشتیم نقشه راه کمیته جوانان و فدراسیون فوتبال را در جهت پیشبرد اهداف خود در اختیارتان قرار دهیم تا روند رو به رشد و توسعه در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور را شاهد باشیم. هدفمان این بود که با ارائه آخرین برنامه ها بتوانیم در سال پیش رو گام های مفید و ارزنده ای را در جهت رشد و کمک به استانها برداریم.

جباری در ادامه بیان کرد: در این همایش سعی کردیم آخرین تغییرات و نقشه راه را برای مسئولین کمیته جوانان مشخص کنیم تا بتوانید از این طریق برنامه های فدراسیون فوتبال را در استان‌های خود اجرا کنید.

وی افزود: هدف ما از برگزاری سمینار های یک روزه این است که بتوانیم آخرین داشته ها و تغییرات را که از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا و یا کمیته جوانان صورت می‌گیرد در اختیار علاقمندان و همچنین مسئولین کمیته استان‌ها بگذاریم تا بتوانیم شاهد تغییر شگرفی در بحث جوانان و فوتبال پایه باشیم.

جباری گفت: همانطور که می‌دانید فوتبال پایه بسیار اهمیت دارد و اگر در این بخش بتوانیم خوب عمل کنیم، آینده تیم های ملی را تامین کرده ایم. در هر صورت پیشانی هر فدراسیونی تیم‌های ملی آن است. بر همین اساس قصد داریم با برگزاری دوره‌های آموزشی و در اختیار گذاشتن نقشه راه به روند رو به رشد و توسعه و هرچه بهتر شدن استانها در زمینه جوانان و فوتبال پایه کمک کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: حرفه ای گری، آموزش و استعدادیابی سه بحثی است که باید برای آن برنامه داشت و گام به گام حرکت کرد. باید متعهدانه و دقیق کار کنیم تا موفق شویم. کار بسیار سختی پیش رو داریم و با همفکری میتوان به اهداف خود رسید.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.