گزارش ویژه:من فرزند این شهرم،اعتراض دارم،حقم را بدهید!

شناسه خبر: 27873
تاریخ انتشار: 25 مهر 1399

هر ساله در فصل نقل و انتقالات برای تیمهای استان بوشهر در هر سطحی اتفاقاتی رخ می دهد که هرکدام می تواند در نوع خود جالب باشند.

به گزارش فوتبال بوشهر تمرین روز پنج شنبه پارسی ها در ورزشگاه تختی جم حکایت جالبی داشت .یکی از شاهدان عینی  می گوید محسن خاکسار بازیکن جمی و بومی سابق پارس جنوبی جم که فصل گذشته یکی از عناصر تاثیرگذار صعود شاهین عامری به لیگ دسته دوم کشور لقب گرفته بود کنار زمین ایستاده بوده و نسبت به نحوه انتخاب بازیکنان و عدم حضور یک بازیکن جمی در لیست بزرگسالان باشگاه اعتراض داشته است.

در همین هنگام که خاکسار در کنار زمین حاضر بوده،شیخ موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی  که برای شکل گیری تیم در فصل جدید دوندگی زیادی هم داشته از کنار وی رد می شود و صدای اعتراض این بازیکن را می شوند! در این لحظه دوراهکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم نیز حاضر بوده و از این بازیکن سوال میکند تو چرا اینجایی و در تیم نیستی! بازیکن سابق پارس می گوید به ما گفته اند باید تست بدهی ،من هم یک جلسه آمدم و تست دادم اما گویا مورد پسند آقایان نبوده ام! نماینده مجلس محمد نصرتی را صدا می زند و میگوید این بچه نسبت به عدم انتخابش اعتراض دارد که سرپرست تیم با نشان دادن یک کاغذ و اسامی بازیکنان امید می گوید ما این چند بازیکن بومی را جذب کرده ایم اما خاکسار درخواست میکند لیست بازیکنان بزرگسال بومی را جذب کرده اید را هم به شیخ نشان بده ،آقا جان ما بازیکن بزرگسالیم جوانی ما در این شهر و این تیم بوده اما حمید زید آبادی ۲۸ ساله و من ۲۴ ساله را نمیخواهند یعنی یک بازیکن بزرگسال از جم یا استان نباید در تیم پارس جنوبی جم باشد!

این گزارش ادامه دارد….

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.