گزارش روز:در ایرانجوان چه خبر است؟ اخراج کاپیتان، ایرانجوان را نجات میدهد!؟

شناسه خبر: 30512
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1399

باشگاه ایرانجوان بوشهر چهارشنبه شب تشکیل جلسه داد و خبری که روی خروجی رسمی باشگاه قرار گرفت این بود : سجاد مشایخ کاپیتان با سابقه این تیم اخراج شد !

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر در این تصمیم و ابلاغی که از سوی هیات مدیره عنوان شده ،برخی سوالات را در ذهن اهالی فوتبال ایجاد میکند که اگر جلسه ای بنام هیات مدیره تشکیل شده چرا عکس آرشیوی باشگاه از سال ۹۸ را در خبر کار کرده اند و آیا نمیشد از افرادی که تصمیم گیری کرده اند یک عکس گرفته شود تا مشخص شود دقیقا چه کسانی این روزها برای ایرانجوان تصمیم میگیرند!؟

در اینکه ایرانجوان یک باشگاه بزرگ و پرطرفدار در بوشهر محسوب می شود هیچ شکی نیست و افراد هیات مدیره که اکثر آنها موسپیدان مورد احترام باشگاه هستند اما تعداد سوالات باز هم بیشتر می شود .

اگر در فصل گذشته و طبق بند شماره یک این ابلاغیه مبنی بر اینکه رفتار از سوی مشایخ تکرار شده ،چرا از آن زمان تا کنون با کاپیتان تیم خود برخوردی نکرده اند و آیا بابت هزینه هایی که طی این مدت بازیکنی مانند مشایخ از جیب خود خرج کرده تا ایرانجوان سرپا بماند هم تقدیری از وی کرده اند!

ایرانجوان در طول سه سال اخیر مدیریت قابل انتقادی را تجربه کرده که هر هفته و هر ماه خبرهای عجیبی از این باشگاه مخابره شده، از وضعیت اسفناک تیمهای پایه که به تازگی سر و شکل گرفته تا  ورود و خروج برخی که همچنان جای سوال هم باقی مانده است!

در مورد کنار گذاشتن بازیکن باشگاه ،باید به تصمیم اگر منطقی باشد احترام گذاشت اما آیا در ماجرای  تصمیم گیری برای کنارگذاشتن کاپیتان تیم ،خرمزی سرمربی تیم اطلاعی داشته و از وی نظری هم خواسته شده؟

ایرانجوان با این تصمیمات خلق الساعه روزهای خوبی را تجربه نکرده و گویا همچنان ادامه دارد،حمایت همه جانبه بازیکنان باشگاه و حتی افرادی مانند حسین ماهینی ،دانیال ماهینی و سلمان بحرانی از نحوه رفتار با سجاد مشایخ نشان میدهد ایرانجوان برای تصمیم های بزرگ باید افراد بزرگ و با تجربه تری را کنار خود داشته باشد !

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.