نوازی سرمربی ایرانجوان:تا بازیکن و پول به تیم تزریق نشود ،فایده ای ندارند حتی اگر کاپلو را بیاورند! بضاعت ما همین است

شناسه خبر: 15029
تاریخ انتشار: 12 آذر 1397

محمد نوازی سرمربی ایرانجوان بوشهر پس از شکست خانگی تیمش مقابل مقاومت تهران در گفتگو با خبرنگاران گفت:بضاعت ما همین است و من ترسی از بابت گفتن این مسائل ندارم.فوتبال همین است و وقتی ضعیف باشی تو را خواهند خورد! نیمه اول ما ضعیف بودیم اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و حتی یک پنالتی را خراب کردیم.من از هفته پنجم به تیم اضافه شدم و باز هم می گویم بضاعت ما همین است!

 

وی ادامه داد:هنوز هیچ ریالی به بازیکنان پرداخت نشده است و به تازگی آقای وزیری تیم را به افراد جدید تحویل داده و تازه دو سه روز است تیم را تحویل گرفته اند.ما هفته گذشته از قزوین ۱۸ ساعت در راه بوده ایم و نباید توقعی از بچه ها زیادی داشت! توانی برای بازیکنان نمانده و تا زمانی که بازیکن جدید و پول تزریق نشود اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.هر کسی هم بیاید وضعیت همین است و هنگامی مربی دستش باز نباشید اینگونه می شود.من قرار بود برم اما وقتی مدیریت عوض شد به من گفتند بمان تا شرایط را بهتر کنیم.

 

نوازی تصریح کرد:تیم باید حمایت شود.برخی به ورزشگاه می آیند و فقط از روی سکوها مربی گری میکنند! من سبک مربی گری ام اینگونه است که در تمرینات حرفهایم را می زنم.قرار نیست هنگام بازی با داد و فریاد تمرکز بازیکنان را بگیرم ،سبک کارم همین است اگر دوست دارند بسم الله و اگر نمی خواهند من می روم!

می آیند روی سکو شعار می دهند اما چرا نمی پرسند ۲۷ نفر سهامدار کجا هستند که تیم را حمایت کنند.

 

سرمربی ایرانجوان افزود:با این وضعیت بروند و کاپلو را بیاورند! تا تیم تقویت نشود و به بچه ها رسیدگی نشود هیچ اتفاق رخ نمی دهد.شما پارسال این همه هزینه کردید تیم افتاد به لیگ دو و اکنون که به ما رسیده هیچ پولی نیست! باید به این جوانان اعتماد کرد تا به خودباوری برسند.فوتبال است و باید صبر کرد تا تیم نتیجه بگیرد.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.