ویسی در کنفرانس پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان:برای بردن فولاد باید فولادین بازی کرد،امیدوارم به حالت سکته کامل نرویم

شناسه خبر: 22317
تاریخ انتشار: 11 مهر 1398

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری گفت:مقابل فولاد خوزستان برای کسب اولین برد خانگی تلاش خواهیم کرد.برای بردن فولاد باید فولادین بازی کرد

 

به گزارش فوتبال بوشهر سرمربی شاهین شهرداری در نشست خبری پیش از بازی مقابل حریف خوزستانی با بیان این مطلب ادامه داد:فولاد تیم گردن کلفت و خوبی است اما ما به این سه امتیاز در مقابل هواداران خودی نیاز داریم.

 

وی در مورد حضور شاهین در جام حذفی افزود:جام حذفی از حساسیت بالایی برخوردار است و من قبلا چهار بار تا ۴تیم بالا آمده ام ،ضمن اینکه سابقه حذف در همان دور اول رقابتها را دارم.تیمهای لیگ یکی بسیار با انگیزه بازی میکنند و برد مقابل حریف اول در جام حذفی برای ما مهم بود.

من بازی به بازی فکر میکنم و این را در نظر بگیرید که با یک برد دیگر در جمع هشت تیم برتر خواهیم بود.تلاش خواهیم کرد تا هواداران شاهین را شاد کنیم،در این راه  توان بیشتری را میگذاریم تا از شرمندگی  مردم در بیاییم.در بازی خوشه چند تغییر دادیم و چند جوان ما خودی نشان دادند و حتی بازیکنان بزرگسالان ما از این تغییرات استقبال کردند.مطمئن باشید در آینده از همین جوانها بیشتر خواهید شنید.

 

سرمربی شاهین شهرداری در مورد حضور خالد شفیعی و محمد قاضی گفت:من باشگاه صحبت کرده ام که در مورد خالد شفیعی به توافق نرسیده اند و محمد قاضی هم گویا با باشگاه نساجی قرارداد دارد.  دانیال ماهینی را می خواستیم او بوشهری است اما دو سال است در لیگ برتر بازی نکرده و انتظار مالی او از ما زیاد بود و متاسفانه دیگر خبری از وی نشد.

 

ویسی در مورد عدم حضور شیرزادی در ترکیب شاهین  گفت:پیمان در تمرینات بدنسازی ابتدای فصل کنار ما نبود و متاسفانه از لحاظ بدنی کار دارد که او را به بوشهر فرستادیم.بدنساز ما نیز جدا شده که قرار است یک مربی خارجی تمرین دهنده که بدنسازی را هم به ما کمک کند به جمع خودمان اضافه خواهیم کرد.

 

سرمربی شاهین شهرداری پیرامون اسپانسر تیم اینگونه توضیح داد:در این مورد باید مدیریت پاسخ دهند ،من نباید حرفی بزنم چرا که هر وقت نام اسپانسری به میان آمد اتفاقات عجیبی رخ داد با این وجود شاید تا سه شنبه خبرهای خوبی در این مورد برسد.حق مردم  این است یک اسپانسر زیبا را روی پیراهن تیم ببینند.

 

وی در مورد حاشیه های چند هفته اخیر باشگاه شاهین شهرداری تصریح کرد: اصلا فکرس را نمیکردم،خیلی روی بچه ها حساب کرده بودم ،مسائلی پیش آمد که تیم ما حالت نیمه سکته ای به خود گرفت اما امیدوارم به حالت سکته کامل نرویم.لیگ برتر شور و حال زیادی به شهر بوشهر داده ،مربیان بزرگی در همین کنفرانس های شما شرکت میکنند.عبدالله ویسی مهمان شماست و روزی خواهد رفت اما مهم این است که همه بوشهری ها و حتی شما رسانه ها از این لیگ برتر بودن لذت ببرید.

روی برخی اطرافیان حساب ویژه ای کرده بودم اما خب یک جاهایی اشتباه شد.من در فولاد کاپیتانم ابراهیم میرزاپور بوده،در سپاهان محرم نویدکیا،سهراب بختیاری زاده و حتی ایمان مبعلی که هر کدام بالای ۷۰بازی ملی داشتند ولی اینجا اتفاقاتی رخ داد که نمی خواهم الان به انها بپردازم.مردم باهوش هستند و همه مسائل را درک میکنند .با این حال امیدوارم با یک برد همه این اتفاقات تمام خواهد شد.با این حال تاکید می کنم چه من عبدالله ویسی در شاهین شهرداری باشم چه نباشم این تیم در لیگ برتر خواهد ماند.همانطور که روزی که آمدم همان ابتدا قول دادم شاهین شهرداری لیگ برتری خواهد شد.

 

سرمربی شاهین شهرداری ادامه داد:من هیچ بازی با یک فروارد بازی نکردم و هنگامی که سه بازیکن پشت سر حمله میکنند یعنی هجومی بازی می کنیم اما استرس باعث می شود ما همان ابتدا گل دریافت کنیم تا بچه ها برای جبران تلاش بیشتری کنند.از فولاد امتیاز گرفتن بد نیست چرا که باشگاه بزرگی است و دو قهرمانی در لیگ برتر دارند ولی باید سه امتیاز را بگیریم تا مردم بوشهر شاد شوند.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا شاهین اینقدر گل دریافت کرده پاسخ داد:صد در صد این ضعف ماست و باید برطرف شود.فقط خط دفاعی یا گلر مقصر نیستند و در طول این هفته کار کردیم تا برطرف شود.آنهایی که می گویند گلر خارجی ما با ۳۳ سال سن پیر است این را بدانند که دخسوس ۳۶ ساله است،رحمان احمدی ۳۹ ساله است،رحمتی ۳۷ ساله است و دروازبان باید با تجربه باشد.یعنی بوفون ۴۱ ساله ایراد دارد؟هر کسی که بگوید گلر ما پیر است نمی داند فوتبال چیست ! کل تیم در گل خوردن مقصر است و باید این نقص را برطرف کنیم.ناگفته نماند یکی از دلایل گل خوردن ما نداشتن بزرگ در تیم است که ما مقابل خوشه در دو دقیقه دو گل خوردیم و باید یک نفر تیم را در زمین جمع کند.

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.