سعید مسیگر:به تیم جوانی که بسته ایم امیدوار هستم،امروز و فردا دو بازیکن خوب گرجستانی با ما قرارداد خواهند بست

شناسه خبر: 20189
تاریخ انتشار: 15 تیر 1398

سعید مسیگر سرپرست مدیر عاملی باشگاه شاهین شهرداری که جمعه شب مهمان برنامه رادویی جمعه ها با ورزش بود به نکات جالبی اشاره کرد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

 

به گزارش فوتبال بوشهر مسیگر در مورد شریاط بسته شدن تیمش تا کنون گفت:تیم خوبی بسته شده و من به این بچه ها ایمان دارم.این نکته را که می گویند بازیکن لیگ برتری نامدار نگرفته اند، قبول ندارم.

چرا که تیمی از لیگ یک صعود میکند به لیگ برتر حتما بازیکنانش لیگ برتری بوده اند که این اتفاق رخ داده است.

 

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری ادامه داد:آقای ویسی شخصا به گرجستان رفته تا بازی چند بازیکن را زیر نظر بگیرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد یک دروازبان و یک دفاع خوب از لیگ گرجستان به جمع ما اضافه خواهند شد.به شخصه اعتقاد دارم این تیم جوان و با انگیزه ای که بسته شده می تواند در میان تیمهای نیمه بالای جدول قرار بگیرد و به این مهم اعتقاد دارم.

 

مسیگر در مورد روند آماده سازی تیم گفت:فعلا که بچه ها در اردو هستند و سرمربی نیز به جمع آنها اضافه شده است.بعد از این اردو به احتمال فراوان در تورنمنت شیراز حضور پیدا خواهیم کرد.تنها خواهش من از هواداران عزیز  این است که با صبر و تحمل بیشتری تیم را حمایت کنند و مطمئن باشید یک تیم با انگیزه را در لیگ برتر خواهید دید.

 

وی در خاتمه افزود:ما هم مانند چند تیم دیگر به سازمان لیگ نامه داده ایم تا فضا برای گرفتن بازیکنان بیشتر باز شود و منتظر پاسخ آنها هستیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.