دروازبانی و امید بوشهری ها به آینده،ادیب یکی از آنهاست!

شناسه خبر: 15065
تاریخ انتشار: 12 آذر 1397

فوتبال بوشهر هم اکنون در چرخه سازندگی بازیکنان مستعد به شکل بسیار مطلوبی راهش را پیدا کرده و هر ساله انبوهی بازیکن جوان و آینده دار معرفی می شوند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر و بعد از چیزی حدود یک دهه رکود در زمینه پرورش دروازبان برای تیمهای بزرگسال که کار به جایی رسیده تا شاهد حضور گلر سوم غیر بومی هم باشیم ،به نظر میرسد دروازبانان خوش آتیه و با فیزیک مناسب در حال رشد و پرورش هستند تا بعد از سالها شاهد حضور یک گلر بوشهری در لیگ برتر فوتبال ایران باشیم.

 

فوتبال بوشهر از مهاجم تا مدافع،هافبک و وینگر را در تیمهای بزرگ فوتبال ایران و حتی ملی تجربه کرده اما جای خالی یک گلر بوشهری به شدت احساس می شود. ادیب زارعی یکی از همانهاییست که می شود برای او آینده روشنی را پیش بینی کرد به شرط آنکه به حرفهای مربیانش گوش دهد تا بالاخره بوشهر هم مانند دهه های گذشته گلرهای با کیفیت و لژیونر داشته باشد!

 

زارعی که اتفاقا پدر وی هم در گذشته گلر قابلی بوده با فیزیک مناسب در سن ۱۶ سالگی اکنون دروازبان شماره یک تیم نوجوانان شاهین شهرداری می باشد.او که زیر نظر مربیان دروازبانی مانند امین بزرگ و عبدالله احتشامی اصول اولیه را یاد گرفته ،همه را به آینده خوب برای خودش امیدوار کرده است.

مدارس فوتبال مختلف در سراسر استان طی سالهای اخیر برای رشد دروازبانان نونهال بوشهری تلاش کرده اند که جای تقدیر دارد ،مانند ادیب زارعی در این فوتبال کم نداریم به شرطی که مربیان تیمهای بزرگسال ما به گلر های جوان استان در سنین ۱۷ تا ۲۰ سالگی میدان دهند.همانطور که رشید مظاهری،علی بیرانوند،وحید طالب لو ،سید حسین حسینی و .. در لیگ برتر و سنین پایین بازی کردند!

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.