محتشم رئیس جدید هیات فوتبال استان بوشهر:قول می دهم ورودی رقابتهای پیشکسوتان رایگان شود،حمایت خوبی از داوران ما نشده است

شناسه خبر: 24515
تاریخ انتشار: 09 دی 1398

امیر حسین محتشم رئیس جدید هیات فوتبال استان بوشهر در برنامه تلوزیونی نشان وعده داد که رقابتهای پیشکسوتان مجانی برگزار شود و تیمها در فصل جدید از پرداخت ورودی معاف خواهند شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر محتشم که در برنامه تلوزیونی نشان حاضر شده بود با بیان این مطلب گفت:پیشکسوتان سرمایه های این فوتبال هستند و من همینجا قول می دهم ورودی رقابتهای پیشکسوتان را بر میدارم.در مورد رقابتهای فوتبال و دیگر ورودی ها هم تعدیل خواهیم کرد تا فشار کمتری به باشگاهها وارد شود.

 

رئیس جدید هیات فوتبال استان بوشهر در ادامه به مسائل داوران استان در لیگ برتر اشاره کرد  و تاکید کرد:در نیم فصل اول به این قشر مهم جامعه فوتبال ما بی مهری شد،چرا باید به علی احمدی که کاندید لیست بین المللی بود هیچ پرچمی داده نشود ،قضاوتهای بدتر از زاهدی فرد هم داشتیم اما با این چهره استان ما برخورد خوبی صورت نگرفت و حمایت هم نشد!

 

محتشم در خاتمه افزود:با این حجم افتخارات فوتبال استان ،ما هیچ موزه ای از فوتبال استان زر خیزمان نداریم و باید تالار افتخارات فوتبال بوشهر راه اندازی شود. باید صندوق پیشکسوتان استان در رشته فوتبال راه اندازی شود و در این زمینه با جدیت پیش خواهم رفت.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.