حمید معماری:اگر یک بدنساز خارجی به تیم اضافه شود،شاهینی ها با همین کادر موفق می شوند

شناسه خبر: 22648
تاریخ انتشار: 24 مهر 1398

حمید معماری کارشناس فوتبال استان که در برنامه زنده گزارش ورزشی سیمای مرکز بوشهر حضور پیدا کرده بود ضمن دفاع از عملکرد مهرداد کریمیان مربی شاهین شهرداری در جدال با سایپا گفت :ایرادی ندارد از مربی جوان بومی حمایت کنیم تا موفق شویم.

 

به گزارش فوتبال بوشهر معماری که سالها در بخش کمیته آموزش هیات فوتبال استان بوشهر کار کرده است به نکات مختلفی اشاره کرد.او با بیان اینکه تمرکز عبدالله ویسی را با مصاحبه ها بر هم زدند تا تمرکز تیم هم بهم بریزد به این نکته اشاره کرد:  مهرداد در دوران بازیگری بازیکن باهوشی بوده و امروز مقابل سایپا با یک برد خوب همه طرفداران این تیم خوشحال شدند.

 

معماری افزود:به نظر من اگر یک مربی بدنساز خارجی به تیم اضافه شود با همین کادر جوان و بومی می شود موفق شد.در جدال با سایپا خط دفاعی بخصوص دو مدافع مرکزی غلامعلی تبار و نوروزی پشت سر دو مدافع کناری نجفی و شیرزادی حضور موفقی داشتند و همین یکی از عوامل برد شاهین شهرداری در بازی امروز بود.

 

این کارشناس فوتبال ادامه داد:نمی توان از عملکرد سلمان بحرانی در حفظ توپ در میانه میدان به سادگی گذشت و امیدوارم شاهین با این برد به روزهای خوب بازگردد. دوست دارم مهرداد کریمیان موفق شود چرا که شاگرد خود من بوده و فوتبال ما که در حال پوست اندازی است می تواند به مریبان جوان اعتمادکند،ضمن آنکه خود ویسی هم از مربیان جوان فوتبال ما محسوب می شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.