اختصاصی فوتبال بوشهر از رادیو و جمعه ها با ورزش/ دهدار:این هفته خبرهای خوبی می دهیم،تیم هر چه بومی تر شود به سود شهر است/ برزگرزاده:مجوز وزارت کشور صادر شده و باید خبرهای خوشحال کننده به مردم داد

شناسه خبر: 19716
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1398

جمعه شب برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش میزبان رئیس شورای شهر بوشهر بود تا پیرامون آخرین وضعیت شاهین شهرداری پاسخگوی علاقه مندان فوتبال باشد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر دهدار در مورد آخرین وضعیت باشگاه شاهین شهرداری گفت:یکشنبه قرار است گروهی اقتصادی به بوشهر بیایند و اخرین و شاید مهمترین تصمیم برای آینده باشگاه گرفته شود. در این مدت بیش از ۱۰ جلسه مختلف با ادارات و نهاد های مختلف برگزار شده که باید از شخص آیت الله صفایی بوشهری و استاندار بوشهر تقدیر کنیم .

 

رئیس شورای شهر بوشهر افزود:بخوبی دغدغه های هواداران را درک کرده و برای کمک به فوتبال بوشهر تلاش خواهیم کرد اگر تا کنون موضوع را رسمی نکرده ایم ،تنها منتظر نامه مکتوب وزارت کشور هستیم تا بزودی بدست ما برسد.من بارها گفته ام باید مجوزی داشته باشیم که از ناحیه محکم و قوی کار را شروع کنیم .همین جا اعلام میکنم در هفته جدید اسپانسر به بوشهر خواهد آمد و امیدوارم خبرهای خوبی رسانه ای شود.

 

در این میان عبدالخالق برزگر زاده یکی از اعضای شورای شهر بوشهر هم روی خط آمد و نکات جالبی را مطرح کرد.

وی گفت :نمی دانم چرا برخی دوست ندارند خبرهای خوب را زودتر به مردم بدهند!وقتی مجوز صادر شده و وزارت کشور اعلام کرده چرا نباید آن را رسانه ای کرد!من اگر مصاحبه کردم زود نبوده و امام جمعه محبوب ،استاندار محترم در کنار اعضای شورا ،اداره ورزش آقای بهروزیان و شهردار بوشهر پروسه ای را طی کردند و شکر خدا کار اصلی را استاندار و امام جمعه انجام دادند.کارهای مقدماتی انجام شده و مجوز وزارت کشور صادر شده است.وقتی خبرنگار از من سوال کند من هم باید جواب بدهم.افتخار من این است از بچگی طرفدار و هوادار باشگاه شاهین بوده ام و اگر قرار است خوشحالی برای مردم باشد باید زود تر اعلام شود تا از نگرانی در بیایند.

 

ابوذر دهدار بعد از صحبتهای برزگرزاده ادامه داد:رقمی که ما برای امسال شاهین شهرداری در لیگ برتر پیش بینی کرده ایم رقمی حدود ۲۰ میلیارد تومان است تا تیم بدون دغدغه شرکت کند. در همین هفته اتفاقات خیلی خوبی رخ خواهد داد و خبرهای مثبتی به اهالی فوتبال خواهیم داد.همه نهادها همکاری منطقی و قانونی داشته اند تا این مجوز صادر شود.

 

رئیس شورای شهر در مورد ایرانجوان هم گفت:خبر ماندگاری ایرانجوان در لیگ دو برای من بسیار خوشحال کننده بود چرا که این تیم هم بخش مهمی از شهر است.ما در شورا و شهرداری ۷۰۰ میلیون تومان به ایرانجوان پرداخت کردیم که متاسفانه دوستان بجای پرداخت پول بازیکنان و مربیان تیم ،بدهی های گذشته را پرداخت کردند که این اتفاقات هم رخ داد!

 

وی در خاتمه این گفتگوی رادیویی تاکید کرد:دوست دارم نگاه به بومی ها در این شاهین شهرداری بیشتر باشد،یک بازیکن بومی به دلیل تعلقات قلبی که به شهر دارد با تعصب ییشتری بازی میکند.  یک زمانی گفتم شاهین باید آسیایی شود برخی خرده گرفتند که چرا اینقدر بلند پروازی می کنی اما برای رسیدن به اهداف بزرگ باید بلند پروازی کرد.اگر می گویم بومی گرایی به این دلیل است که هزینه ها برای باشگاه و شهر کمتر است و استعدادهای ما بی نظیر هستند. همین جا از بازیکنان شاهین شهرداری بخصوص بومی ها درخواست می کنم صبر کنند تا شرایط خوبی برای آنها فراهم شود حتی اگر قرارداد آنها تمام شده باشد با آنها مذاکره خواهیم کرد چرا که بازی در تیم شهر خود لذت دیگری دارد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.