آغاز لیگ برتر استان بوشهر با یک دربی جذاب در حضور ستاره بوشهری پورتو+تصاویر {گسار ۲ سکان ۱}

شناسه خبر: 34453
تاریخ انتشار: 22 مهر 1400

رقابتهای لیگ برتر بزرگسالان استان بوشهر استارت زده شد که در دربی کلاسیک و قدیمی شهر بوشهر دو تیم از دو محله خاص و فوتبالخیز بوشهر یعنی جبری و جفره به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر تیمهای سکان و گسار در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر در حالی مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که فوتبال بوشهر بعد از حدود دو سال ،تعداد قابل توجهی تماشاگر عشق فوتبال در ورزشگاه حاضر میدید.

علوی مهاجم گریز پای سکان در ابتدا با فرار از تله آفساید مقابل سینایی گلر گسار قرار گرفت که برنده این دوئل مهاجم سکان بود تا تیم جفره ای ها شادمان شود.در ادامه بازی میدان داری بازیکنان گسار روند بهتری گرفت تا اینکه علی فاله کاپیتان آنها پشت یک ضربه ایستگاهی قرار گرفت.فاله این ضربه را از فاصله حدود بیست و پنج متری به بهترین شکل ممکن وارد دروازه سکان کرد.در خط حمله گسار دو بازیکن سابق ایرانجوان بوشهر حضور داشتند ،احسان رستمی و محمد شمسی در نبردهای هوایی مقابل مدافعان سکان قرار داشتند تا اینکه آشوری داور تنگستانی خطا روی مهاجم گسار را پنالتی تشخصی داد که فاله آن را تبدیل به گل کرد.این بازی در نهایت با نتیجه ۲بر۱ به سود گسار خاتمه پیدا کرد تا یک دربی جذاب و زیبا را شاهد باشیم.

در حاشیه این دیدار:

مهرداد پورحیدر سرمربی گسار بود و محمود مفرس روی نیمکت سکان نشسته بود.هر دو مربی لب خط شاگردان خود را راهنمایی میکردند و نود دقیقه بدون حاشیه فقط کار مربی گری کردند.

مهدی طارمی ستاره بوشهری و ملی پوش باشگاه پورتو پرتغال در ورزشگاه شهید بهشتی حضور داشت و بازی را تا انتها تماشا کرد.

علی بهشتیان بازیکن سابق توحید بوشهر دستیار پورحیدر در گسار و احمد محمدیان کمک مفرس در سکان بودند که نشان میدهد نسل جدید مربیان بوشهری هم کم کم وارد گود می شوند.

رضا سینایی گلر باتجربه گسار که سالها در توحید دروازبانی کرده است در این بازی یک پنالتی زیبا را مهار کرد تا نشان دهد همچنان دود از کنده بلند می شود.

سکوهای ورزشگاه شهید بهشتی تعدا قابل توجهی هواداران از جوان و پیر را در خود جای داده بود.

در دقیقه ۷۵ بازی مدافع سکان از بازی اخراج شد.

محمود آرامش،رضا نظرزاده ،غلام زارعی از جمله مربیان فوتبال بوشهر بودند که این بازی را از نزدیک نظاره گر بودند.

این بازی به صورت لایو از صفحه رسمی هیات فوتبال بوشهر با گزارش حسین ریشهری زاده نوجوان بوشهری پخش شد.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.