فراز، امیدوار به تکرار اتفاقات تراکتور در شاهین(عکس)

شناسه خبر: 30369
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1399

سرمربی باتجربه شاهین بوشهر تیمش را به امید تقویت در نیم فصل هدایت می‌کند.

تیم شاهین شهرداری بوشهر امسال با هدایت فراز کمالوند در رقابت های لیگ دسته اول شرکت می‌کند. این مربی باتجربه و نامدار فوتبال ایران در شرایطی اول فصل هدایت شاهین را برعهده گرفت که اکثر بازیکنان این تیم جدا شده بودند و با توجه به حضور دیرهنگام زمان زیادی برای جذب بازیکنان مد نظرش و تقویت تیم نداشت.

با این حال کمالوند کارش را در شاهین جلو برد و حالا در میانه های جدول قرار دارد. این مربی کارکشته اما بارها اعلام کرده که نیم فصل باید تیم شاهین مورد تقویت از نظر بازیکن قرار بگیرد تا شرایط بهتری پیدا کند.

اگرچه شاهین اکنون در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار دارد اما اختلاف امتیازی این تیم با صدرجدول تنها ۸ امتیاز است و با توجه به داشتن زمان کافی و مسابقات زیاد تا پایان فصل زمان برای بازگشت شاهین به کورس مدعیان وجود دارد.

از طرفی کمالوند هم امیدوار است در نیم فصل با جذب بازیکنان مد نظرش تیمی قدرتمند را در نیمه دوم مسابقات وارد زمین کند و شرایط برای رسیدن به بالای جدول مهیا شود.

سرمربی سابق تراکتور در سالی که این تیم را به لیگ برتر رساند هم چنین شرایطی را تجربه کرده است. تیم او در پایان نیم فصل اول آن سال ۱۰ امتیاز از همین شاهین بوشهر عقب بود اما با تقویت تیم و آماده سازی درست در نیم فصل دوم موفق شد به صدرجدول برسد و علاوه بر قهرمانی در لیگ یک جواز حضور در لیگ برتر را نیز به دست بیاورد. حالا کمالوند امیدوار است چنین اتفاقی در شاهین بوشهر هم برایش تکرار شود و برای چهارمین بار طعم صعود به لیگ برتر را بچشد.ورزش سه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.