مصطفی شاعری دروازبان پرسپولیس دیلم:لیگ بزرگسالان استان با جذابیت دنبال می شود،گلرهای خوبی در استان داریم اما…

شناسه خبر: 15565
تاریخ انتشار: 27 آذر 1397

بازیکن پرسپولیس دیلم می گوید :نگاه ها به لیگ برتر بزرگسالان باید بهتر باشد چرا که بازیکنان بسیار مستعدی در این لیگ حضور دارند.

 

به گزارش فوتبال مصطفی شاعری دروازبان بلند بالا و بوشهری پرسپولیس دیلم که در این فصل چند پنالتی حساس را برای تیمش گرفته در گفتگو با برنامه پسین ورزش با بیان مطلب فوق گفت:لیگ برتر استان با کمبود امکانات تیمها برای تدارکات مواجه شده و تنها مربیان و سرپرستان باشگاه ها مشغول هزینه کردن می باشند و هیچ مسئولی به داد تیمها نمی رسد.

 

شاعری افزود:به عنوان مثال سرمربی تیم ما بنده خدا از جیبش هزینه میکند.فاضل محتجب به تنهایی در شهر دیلم تیمداری میکند اما مسئولان شهرستان کمکی به تنها نماینده دیلم در لیگ برتر استان نمی کنند.لیگ استان با کیفیت و نظم خاصی دنبال می شود و هر سال بازیکنان خوبی به تیمهای مختلف تزریق می شوند .بازی های نزدیک و تهاجمی را شاهد هستیم و باید از نزدیک با مسئولان تیمهای مختلف حرف زد که با چه مشقت هایی تیمداری می کنند تا امید بازیکنان برای حضور در فوتبال نا امید نشود و به واقع باید قدردان چنین افرادی در فوتبال بود که از زندگی خود می زنند تا فوتبال در سراسر استان بوشهر همچنان نفس بکشد!

 

وی ادامه داد: دروازبانی فوتبال را از ۷ سالگی آغاز کردم.در تیمهای مختلف بوشهر ،برازجان ،پیام چغادک و دیگر تیمها دروازبانی کردم.همواره از راهنمایی های  افرادی مانند موسی رحمت و مهرداد فرخنده استفاده کرده ام و سعی دارم بدون حاشیه به کارم ادامه دهد تا شاید ما هم بالاخره دیده شویم.

 

دروازبان پرسپولیس دیلم در مورد شرایط دروازبانی استان بوشهر حرفهای جالبی زد :بدون تعارف گلرهای خوبی در استان داریم اما همچنان به انها اعتمادی نیست! دلیلش را از تیمهای بزرگ ما که در لیگهای برتر،یک و دو حضور دارند باید پرسید که حاضرند گلر سوم را هم از خارج استان بیاورند اما یک جوان اهل استان بوشهر باید فقط تمرین کند و رنگ زمین را نبیند.واقعیت فوتبال این است که هر بازیکنی میدان ببیند می تواند پیشرفت کند و دروازبان هم باید بازی کند تا دیده شود.اگر تعارفات را کنار بگذاریم در این چند سال گلرهای خوب استان دیده نشدند تا حال و روز این پست مهم به این شکل پیش برود .

 

شاعری در خاتمه گفت:تیم ما اکنون ششم جدول است و لیگ بزرگسالان استان هفته های حساس و جذابی در پیش دارد.در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و امیداورم تیم در ادامه با کسب نتایج بهتر به صف مدعیان قهرمانی بپیوندد.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.