مهدی تارتار:این تعطیلات به ما لطمه میزند اما پای تیم ملی در میان است

شناسه خبر: 1576
تاریخ انتشار: 03 شهریور 1396

مهدی تارتار پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم،‌ باید بگویم، شنیدم حساب سازمان لیگ به علت بدهی مالیاتی بسته شده است. در سال جام جهانی که فوتبال ما باید حمایت شود، چطور این حمایت‌ها صورت نمی‌گیرد؟!

 

وی در ادامه افزود: در سالی که خیلی تأثیرگذار است، دولت باید به فوتبال کمک کند، اما نمی‌دانم چرا کار را خراب‌تر می‌کنند. چرا ما حق پخش تلویزیونی نداریم؟ باید درآمدزایی در فوتبال ما رسم شود. در کشورهای همسایه و اروپا دولت به فوتبال کمک می‌کند، اما در کشور ما برعکس است و کسی اهمیتی به فوتبال و موفقیت‌های آن نمی‌دهد.

 

سرمربی تیم پارس جنوبی در مورد دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی نفسگیری را پشت سر گذاشتیم. گل زودهنگام سینک هم کار ما را سخت کرد. باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم که در این هوای گرم به پیروزی رسیدند. عجیب بود که در این هوای گرم و در نیمه نخست این بازی، وقت استراحت ندادند. کار ما خیلی سخت بود، اما توانستیم به سه امتیاز این مسابقه دست یابیم.

 

تارتار با بیان اینکه بازیکنان پارس جنوبی زحمت زیادی در این دیدار کشیدند، تصریح کرد: در این مسابقه و پس از چهار بازی، گلی دریافت نکردیم که نشان می‌دهد دفاع ما پیشرفت خوبی کرده است. از هواداران پارس جنوبی تشکر می‌کنم که این همه راه را با وجود این گرما پیمودند و به ما کمک کردند. امیدوارم در تعطیلات پیش رو و با بازی‌های تدارکاتی که برگزار می‌کنیم، این شرایط خوب‌مان را حفظ کنیم.

 

وی راجع به حریف امروز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان تیم خوبی است، اما چون کار خود را دیر آغاز کرده است، شرایط خیلی خوبی از لحاظ آمادگی جسمانی ندارد و بازیکنان ما از لحاظ بدنی بهتر بودند.

 

سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا تعطیلات ۲۱ روزه لیگ برتر به این تیم آسیب می‌زند یا خیر، اظهار داشت: قطعاً به ما لطمه می‌خورد، اما بحث تیم ملی در میان است. اولویت اول ما باید تیم ملی باشد و ما به این برنامه احترام می‌گذاریم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.